Beoordelingen van Mr. Sushi Groningen
Recente recensies
M.shen
Gerda Westerhof
Ik ben een vaste klant maar hoe het vandaag is gegaan, was wel weer een nieuwe voor me. Ik had om ongeveer 17.30 uur mijn bestelling geplaatst omdat ik wist dat het vanwege de zondag wel eens druk kon zijn. Voorkeurstijd op 18.30 uur gezet en kreeg een mailtje dat het 19.00 uur zou worden. Prima, tot zover. Het werd 19 uur maar geen sushi en ook niet gebeld dat het later zou komen, wat normaal wel gebeurd. Ik belde dus zelf rond 19.10 uur en toen werd mij verteld dat de bezorger achter hem stond en dat mijn bestelling werd ingepakt dus het er over een kwartiertje er ongeveer zou zijn. Het werd 19.30, 19.45, 20.00 uur en nog steeds niks. Ondertussen meerdere malen geprobeerd te bellen maar er werd òf niet opgenomen òf de lijn was ineens wel bezet. Toen uiteindelijk de (heel vriendelijke) bezorgster kwam rond 20.20 uur, heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat je zo niet omgaat met klanten. Een belletje vooraf dat het later komt of iets dergelijks was al heel fijn geweest. En liegen helpt
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lot
2u gewacht op bestelling waarvan een deel van de bestelling niet is aangekomen, een paar keer geprobeerd te bellen hierover maar kwam gelijk in het antwoordapparaat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en de incomplete bestelling... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
Cheyenne
Eten was meer dan een uur te laat. Sushi aan de droge kant.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd Cheyenne. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
van Opstal
Bestelling was ruim een uur te laat. Een deel was grotendeels afgekoeld. Onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Telefoon leek wel afgesloten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
MZ
De sushi was op zich best goed maar de bezorging was niet goed. De sushi kwam ruim 3 kwartier te laat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
Familie
Omdat ze sushi 10 minuten later kwam werden we netjes gebeld
Jeanette Niehof-de Bruin
Perfect op tijd bezorgd, prima sushi!
.
Bijna altijd een half uur te laat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Onze excuses voor het ongemak... We zullen ons best doen hieraan te werken.
Meriem
top top top
Bestellen
Eten was goed, maar 20 minuten te laat. En geen berichtje dat het later zou komen
H
Hans Gnodde
In tegenstelling tot eerdere keren vond ik.het dit keer niet zo goed. De sushi was flauw en smakeloos.
Wendy
Er werd netjes gebeld dat het eten over 2 minuten zou zijn ipv helaas een half uur eerder. Daarnaast was het warme eten koud en een aantal lauw. Dat is erg jammer.
Sara
Sushi was heerlijk! 🤤
G
De sushi is op de afgesproken tijd bezorgd. Her smaakte allemaal voortreffelijk. Mr. Sushi is een aanrader
Sicco
Vera
Top!
Nicole
Thea Rietsema
De sushi is altijd heerlijk maar de polébowl van gisteren niet. De kip had een vieze smaak. De rijst was te hard. Jammer, ben ik niet van jullie gewend.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Thea, We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. Onze oprechte excuses daarvoor. Neem in het vervolg graag contact met ons op zodat we tot een oplossing kunnen komen!
PB
Het was weet heerlijk en vriendelijk personeel. Tot de volgende:)
Haasewinkel
Mijn vrouw en kinderen zijn er gek op wat jullie allemaal maken, zelf lust ik alleen de lekkere kipstukjes
Anoniem
Anoniem
Ezra Hoeksema
Had gekozen voor geen wasabi en geen gember maar alsnog ontvangen. En de gyozas waren bijna volledig afgekoeld toen ze aankwamen. Voor de rest wel erg lekker!
W. Terpstra
Het was weer een feestje! Heerlijke sushi!
Stefan
Goed verpakt! Lekker genoten van de Crunchy sushi mix. Ook het pokebowl chicken was top! Prima service, alles erbij met sauzen.
Harm
Pals
Was binnen een uur bezorgd toppie
Victoria
Lekkere sushi maar vooral TOP service!
M
Kwaliteit acceptabel maar niet geweldig. Mr Sushi Groningen heeft in het verleden wel beter geleverd, deze sushi voelde minder vers aan. Bezorging was 45 minuten laat.
Joshua
Bent
2,5 uur gewacht op de sushi, wel extra soyasaus besteld niet gekregen.
Tuin
52 euro flaming salmon was wel veel geld voor hoeveel het was.
Danny
Eten was koud en bezorging heeft meer dan 3 uur geduurd. Vervolgens gepoogd het restaurant te bereiken maar de telefoon werd niet opgenomen…
Niek
Om 17:15 besteld, het restaurant was telefonisch onbereikbaar en uiteindelijk pas om 21:15 het eten koud bezorgd gekregen. Overigens de verkeerde gerechten gekregen. 50 euro not so well spend.
Leif
Joep wernekinck
Goede bezorging kwam optijd en heerlijk eten
Haasewinkel
Mijn bestelling was heerlijk,
Lisa
Nog nooit hier sushi besteld. Wou het eens proberen en het was heerlijk. Ik zou het zeker aan bevelen om hier te bestellen
Maaike de Vries
Superlekker, netjes verpakt en fijn bezorgd!
Sigrid Kleinjan
Bestelling was niet op tijd, werden we over gebeld (zou 5 min later vertrekken) maar kwam nog niet op de nieuw afgesproken tijd. Later weer gebeld, bestelling kwam uiteindelijk een halfuur te laat maar wel met mini-loempia’s erbij. Helaas door de vertraging erg moeten haasten.
Niels
Bezorging was 45 minuten te laat, de 7,50 goedmaker stelt niets voor. Avond verpest met het gezin. Fried sushi was slecht, grote brokken, dikke buitenlaag, erg jammer.
Wendel
Vega sushi leek me aanvankelijk niets maar het was heerlijk!! Ik als echte vis en vlees liefhebber was daardoor totaal niet teleurgesteld. Fantastisch gegeten!
Bobby
Heerlijk
Jouke
Slechte rit deze keer. Bestel dag eerder en leveren 16:15 . Kan iets uitlopen maar geen 17:00 uur en ik stond op tijd . Iets extra’s maakt niks goed op tijd komen wel. Groet
DC
Het was weer heerlijk. Echt fantastische kwaliteit, elke keer weer.
MK
Heerlijk vers, zacht. En ondanks de aangekondigde lange wachttijd waren ze er toch heel snel. Toppers!
Bobby jean Doncker
Heerlijk gegeten!
Lotte
Wendel
Weer fantastisch gegeten! Merci!
Mikki
Goed naar opmerking gekeken en ruim op tijd geleverd. Helaas was de sushi / gebakken garnaal wel helemaal koud en een beetje sompig.
Bob
Het was weinig kip De smaak viel ook tegen. De sushi viel uit elkaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Miranda Mennes
Mijn vader was jarig en trakteerde op sushi, we waren met 6 personen. Er was iets fout gegaan met de viseitjes en we werden keurig gebeld of dit een bezwaar was anders moesten ze het weggooien en overnieuw doen. Nee hoor geen enkel probleem en weggooien is echt zonde voor zoiets kleins..echt superservice en zoals altijd weer ontzettend lekker!!
Leif
NB
Prima sushi!
Esmee
Het was heel lekker, maar duurde wel ontzettend lang voordat het er was.. heb bijna 2 uur gewacht
Marieke
3 uur op ons eten gewacht. Na 2 uur gebeld, ze hadden bestelling niet goed verwerkt dus eten moest nog klaargemaakt. Toen is de bezorger nog 3 kwartier onderweg geweest terwijl het max 10 minuten naar ons huis is. Nogmaals gebeld: uiteindelijk pas 3 uur na bestelling is eten bezorgd, belachelijk. Eten was wel goed, over de telefoon vriendelijk te woord gestaan.
Vera
Sushi smaakte prima en was goed. Alleen meer dan 2 uur moeten wachten tot het bezorgd was
Henriette
Mooie schaal met sushi. Heerlijk gegeten en het afhalen ging perfect
Jeroen
Na 3 uur nog steeds niet bezorgd. Toen maar gaan slapen, jammer van je geld! Ik verwacht een reactie
Leif
Hennie
Altijd tevreden, goed eten, nooit geen klachten. Perfect!
A de Vries
De telefoon werd niet opgenomen nadat er een deel mistte. Daarnaast heeft het een half uur langer geduurd voordat het bezorgd werd. Laatste keer dat ik hier heb besteld.
Leif
Erg lekker, warm en mooi op tijd bezorg
Van der Noord
Om half 6 vooraf gevraagd mail gekregen dat het er om kwart voor 6 zou zijn. om 10 over 6 mail dat het onderweg zou zijn en om half 7 eindelijk mn lekkere sushi eventueel contact opnemen mag via mail
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marco
Helaas slechte communicatie en verkeerd voorgelicht over het gebruik van kortingscodes. Hierdoor helaas te veel betaalt voor prima eten.
Thea Rietsema
En weer kwam de bestelling bijna een uur later dan werd aangekondigd. Vervelend als je die avond nog afspraken hebt.
Imke
Ik weet niet wat voor zalm jullie ingekocht hadden maar dit was echt de lekkerste sushi die we ooit gehad hebben!
Shelley de Wolf
Hoi, gister heb ik samen met mijn huisgenoot bij jullie sushi besteld, maar zat er helaas geen sojasaus bij. Daarover hebben we gebeld en toen werd ons gezegd dat er zou worden teruggebeld, maar dat is helaas nooit gebeurd. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets wordt vergeten, maar wij vonden het jammer dat het niet werd opgelost en we gewoon niks meer te horen kregen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Liselot Jonink
Heerlijke sushi, werd ook netjes gebeld dat de bezorging langer duurde ivm drukte en dat ik teruggebeld zou worden wanneer het wat rustiger was. Dan zou ze nog met een compensatie komen voor het langer wachten, helaas ben ik niet teruggebeld vandaar minder sterren op bezorgen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
H Schoo
We hebben geen sojasaus bij onze bestelling gekregen. En op de kassabon staat 0,05€ voor een plastic tas die we niet besteld hebben. En ook nog plastic toeslag van 0,35€ maar die plastictoeslag is allang opgeheven. Dus ten onrechte in rekening gebracht.
Jaap
Extreme drukte en onderbezetting. Personeel werkte knoeperhard, maar complete onderbezetting. Daardoor eten na 2u nog niet bezorgd. De sushi was lekker, maar de eigenaar moet beter haar personele bezetting regelen. Dit kan zo niet. Wel een compliment naar het onderbezette personeel! Die deden alles wat ze konden.
Bo Korenhof
Jullie eten is echt geweldig goed, echter hebben wij gister drie uur lang moeten wachten op onze bestelling. Eerst zou deze om 20:15 komen, toen kreeg ik om 21:00 uur een melding dat het eraan komt en uiteindelijk hebben we het om 21:45 pas gekregen. Dit is natuurlijk erg laat voor avondeten. We hebben nog gebeld, maar er was helaas geen excuus of uitleg waardoor dit gebeurde. Vind dit echt een min punt!
Julia
Edamame was niet gaar, gefrituurde snacks waren ontzettend koud, bezorging duurde 2.5 uur!! Niet normaal dit
Leif
Haasewinkel
Altijd super vers en heel erg lekker. En voor mij altijd een saté 😉
Ik
Geweldige sushi, never disappoints! Enige jammere is dat we 45 euro aan sushi hebben besteld en helaas geen wasabi en maar één keer sojasaus hebben gekregen voor twee personen.
Skip Arentsen
Het duurde 2 uur voordat het eten er was. Bezorger was wel vriendelijk. Ik had gebeld en toen hebben ze me ook vriendelijk te woord gestaan.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kelly
Goede sushi, maar een uur te laat bezorgd
Puck
Prima prijs kwaliteit, niet de beste sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mike del Prado
Service en kwaliteit dikke 10!! Super goed!
Natascha
Ruim een half uur te laat bezorgd
Willie
Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd.
Tina
Het is altijd goed! Niks aan doen 👌
Mareije
Jorrit
Het was druk, dat is te begrijpen. Maar waar ligt de grens? We hebben uiteindelijk een 1,5 uur moeten wachten op ons eten en dan was het ook niet compleet. Jammer dat we pas om 22:00 konden eten.
José
Het was 1,5 uur te laat, koud en misschien daardoor maar vond het niet heel lekker.
Imke
Bestelling geplaatst om 18:45, met een verwachte bezorgtijd van 1,5 uur. Om 22:15 kwam het pas aan (3,5u later). Telefoon werd meermaals niet opgenomen. We zijn beter gewend, maar deze keer was het teleurstellend.
Cliff Schotanus
Wij vonden de sushi deze keer veel matiger dan normaal. Het smaakt niet zo vers als we gewend zijn. En het leek ook alsof de bezorger veel te hard gereden had. Er was veel gecrushed tussen andere sushi.
Marije
Anneke
Tilly
Het was weer heerlijk vers! Mooi op tijd bezorgd ook.
GF
De Sushi was ok, beetje vlak voor deze prijs.
Marjolein
Kwaliteit was uitstekend en bezorger vroeger weggegaan dan anders. Alles was uitstekend voor elkaar.
S
Zoals altijd heerlijk sushi’s, jullie zijn en blijven mijn favorieten! Altijd vriendelijk en behulpzaam als ik bel met een vraag. Ik vind jullie top! *Vaste klant, bestel nergens anders.
Mirjam
Tilly
Het was weer heeeerlijk!
K.
Aangegeven dat er een allergie is voor mayonaise. Toch truffel MAYONAISE op de sushi gedaan die door bezorging over meerdere andere rollen is gekomen. Verder prima service en goede sushi!
Yvon
Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Gerda, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en voor de verkeerde inschatting die we gemaakt hebben van de bezorgtijd... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken, vanwege een overbelaste lijn, mag u ons ook altijd mailen. Dan proberen we het via die weg later alsnog met u op te lossen.