Bewertungen von Mr. Sushi Groningen
Neue Beurteilungen
Oleksandra
De haan
Helaas waren de kroketjes en de crispy chicken niet lekker meer omdat het eten lang onderweg is geweest.
Biamca
Tineke
Zo als altijd weer super,super,super En altijd vriendelijk bezorgt. Top
Tineke
Vriendelijke levering, ziet er weer geweldig uit en belangrijkste ...het smaakte weer hemels
Enny
Genoten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Tineke
Was weer geweldig als altijd, ben gebeld dat het ietsje later werd en kreeg er een heerlijke verrassing bij voor het wachten, was weer lekker en tot de volgende x
Tineke Schollema
heerlijke gerechten de 1 nog smaakvoller dan de ander
Ben Vierdag
Bestelling was exact op tijd en eten was heerlijk!)
Tineke
Mooi gepresenteerd, en de lekkerste die ik tot nu toe heb gegeten, wat een smaak explosie geweldig xxx
Jos
Afgelopen weekend in Delft en vandaag in Groningen. Heerlijk! en vlot bezorgd.
Evelyne
de sushi was erg lekker, maar de dag erna waren we allebei erg misselijk. Niet echt vers dus
Selina
km
E
Opnieuw was onze bestelling een uur te laat! Pffff alweer!! 18:30 uur bestellen dan is de eerste levertijd al 19:45 uur en dat wordt dan uiteindelijk (zonder ook maar tegen berichtje)zomaar 20:40uur!!đ«€
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze welgemeende excuses voor de late bezorging weer vanavond. U mag ons altijd even bellen wanneer het langer duurt, we bieden u graag een compensatie aan.
Meike
Altijd heeeeerlijke sushi! Mijn favoriet in de stad.
Cait
Bij later bezorgen werd gelijk gebeld, super. Eten is altijd top!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Martin
Heerlijk gegeten. Makkelijk besteld via de app en eenvoudig af te halen
Khalil
Goede bezorging ondanks de drukte en zoals altijd erg lekker
DvS
Zoals altijd, heerlijke pokebowl, de beste wat mij betreft. Zelfs bezorging op de kamer in het ziekenhuis, toppie!
E de Boer
Slechte service!!! Mijn bestelling kwam 50 min te laat Toen ik na 45 min belde waar mijn bestelling bleef kreeg ik antwoord heel druk was en mijn bestelling snel de deur uit zo gaan en of het goed was ze later die avond nog ff terug terug belde ivm met compensatie als excuses voor de lange vertraging. Prima zei ik.Maar nooit terug gebeld !!!!! (Daarna kwam onze bestelling,die overigens prima was ) Maar men behoord mij niet af te poeieren aan de telefoon, door te zeggen mij terug te bellen ivm compensatie. Om vervolgens te denken ,Doeiiiii we bellen toch niet!!!
Antwort von Mr. Sushi
Beste E. De Boer, Door de enorme drukte dit weekend, hebben wij u in de avond niet meer op tijd kunnen terug bellen. Daarom hebben wij de volgende middag terug gebeld om de situatie te verhelderen en u de beloofde compensatie te bieden. Onze excuses voor de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Mr Sushi Groningen
Nina
Jas
Heerlijk!!! Bestelling was wat te laat, werd er netjes over gebeld, excuses en er zat daarom ook wat extraâs bij. Helemaal super! Normaal gesproken is de bestelling altijd op tijd.
Derk
Het was heerlijk
Oleksandra
Sophie
Ik heb âs avonds een paar keer moeten overgegeven, dus ik denk dat er iets niet goed was. Normaal vind ik jullie sushi/pokebowl altijd prima.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Sophie, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We nemen dit soort feedback heel serieus en hebben na je review direct een kwaliteitscontrole uitgevoerd, waarbij we gelukkig niets afwijkends hebben gevonden. Ook hebben we geen andere klachten ontvangen. Toch willen we graag met je in contact komen om dit verder te bespreken en een passende oplossing te vinden. Je kunt ons bereiken via (050) 752 07 66. Met vriendelijke groet, Mr sushi Groningen
Monique
Bestel hier inmiddels al jaren. En ben eigenlijk altijd tevreden. Super lekkere sushi en de kwaliteit is eigenlijk altijd wel top. Persoonlijk ben ik wel een fan van wat meer saus, op bijvoorbeeld de crispy rolls. Maar die saus is ook gewoon super lekker erbij :)
Lynn
Altijd heerlijke sushi!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Marissa
Het was heel lekker! Wij komen hier zeker nog een keer sushi halen.
BĂ© Boer
Patricia
Heerlijk eten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Cassie
Food was very good.
Jacob
Bestelling 30 minuten later dan verwacht. Sushi was prima!
Antwort von Mr. Sushi
Excuses voor de iets langere bezorgtijd Jacob. Zullen er de volgende keer extra op letten!
Maureen
We hadden de crispy sushi besteld, deze bestellen we vaker. Door de drukte waarschijnlijk had die al even gestaan waardoor die helaas niet meer crispy was. Bezorgtijd was op 18:15 gezet en kregen we om 18:50. Maar verder is de sushi lekker
Antwort von Mr. Sushi
Excuses dat er een paar dingetjes mis gingen met uw bestelling Maureen. Neem in het vervolg even telefonisch contact met ons op, dan kijken we of we dit direct met u kunnen oplossen.
Jansen
Keurig op tijd, heerlijk gegeten
Saar
Duurde wat langer dan verwacht maar het heeft heerlijk gesmaakt
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Fijn dat het goed gesmaakt heeft Saar. Zullen de volgende keer extra ons best doen netjes op tijd te zijn.
Wilma Venrooij
Complimenten voor de bezorger!
Antwort von Mr. Sushi
Bedankt Wilma!
Lisanne
Mag sneller, want heeft 2 uur geduurd
Antwort von Mr. Sushi
Hi Lisanne, excuses voor de lange bezorgtijd. Zullen er de volgende keer extra op letten.
Matthijs Spijker
Wat is de Sushi van Mr. sushi heerlijk. Goed bereid en een streling voor het oog en de maag. Wat jullie niet konden weten is dat we een lange reis van 1000+ km uit Oostenrijk achter de rug hadden. Ik bestelde de Sushi voor tijdslot 18.45u, dat werd via de mail 19.00u (teleurstelling 1) prima. Toen werd ik om 18.55u gebeld dat de sushi met 2 min. klaar was. Om 19.15u nog geen sushi thuis. Gebeld on 19.30u, bezorger zou voor de deur staan. Om 19.35u eindelijk de sushi. Ik zou teruggebeld worden voor compensatie. Ik ben nog niet gebeldâŠ
Antwort von Mr. Sushi
Hi Matthijs, vervelend dat u langer moest wachten op uw bestelling. Mocht u nog niet teruggebeld zijn, horen we graag even van u per mail. Zodat we het alsnog met u kunnen oplossen.
Jay
Peking eend bao besteld. Kwam waarschijnlijk uit de magnetron waardoor het broodje niet luchtig was, maar keihard. Verder was de sushi lekker.
Wouter Huele
Heerlijke vegetarische sushi! Wij hadden na lange tijd weer eens zin in sushi en het was lekkerder dan waar we op hoopten!! De vega lovers box en de vega crispy rolls zijn heerlijk!!
Sun Shine
Echt lekker, vers we genieten elke keer ervan..
Miranda
Mooie verse sushi. Bezorging was prima op tijd. De rijstlaag vonden wij een beetje te dik en de korrel iets droog
Elmira
Ik bestel regelmatig bij Mr. Sushi en ben altijd tevreden! Vandaag had de bezorging wat vertraging opgelopen, maar ik ben erg netjes op de hoogte gehouden. Zowel de medewerkster aan de telefoon als de bezorger waren erg vriendelijk en het eten was zoals altijd heerlijk. Dit was zeker niet de laatste; tot de volgende keer! :)
G L
Beste sushi van Groningen!!!! Bezorgers zijn ook altijd super aardig en netjes!!!
E de Ruijter
Weer heerlijk. Keurig op tijd en vriendelijke bezorger
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anna
Het sushi was fantastisch. Bezorging alleen een beetje later dan verwacht.
Mz
Simone Top/Schoonveld
.....
Het duurde zo lang voor de bestelling werd bezorgd. Updates werden te laat verstuurd. Heel jammer. Kwaliteit van de poke bowls was prima!
Maria
Groot compliment voor de bezorger! We hadden bij dr opmerkingen gezet dat ons kindje lag te slapen. Bezorger belde niet aan en fluisterde bij de deur âeetsmakelijk en fijne avondâ. Heel attend! Al meerdere keren sushi besteld, goede kwaliteit!
Mirte
deze sushi was gemaakt door de handen van angels. Heavenly lekker đđ»
Sarah
Lekkerr
Yvonne
SĂșper snelle bezorging
Anita
Goed om allergieen gedacht. Was heerlijk en netjes verzorgd.
Miesja
Nick Matien
Perfect voor elkaar. Alle wensen ingewilligd. Top doorgegeven! Heel vers. Top kwaliteit
Steenbergen
Altijd heerlijke correct op tijd
Haasewinkel
3x pokebol gehaald vandaag en waren zeer goed gevuld en heel erg lekker. Groetjes uit Delfzijl
Antje
Lekkere sushi en goed gevulde rollen
Ione
Lee
De vestelling kwam een heel uur te laat en ik moest al ruim 1,5 uur wachten op mijn bestelling. Gebeld, en ik zou gecompenseerd worden voor het lange wachten en zou daarvoor later op de avond worden teruggebeld. Ik ben nooit teruggebeld. Niet netjes. Ik bestel normaal altijd bij Mr. Sushi maar dit vind ik wel echt klant onvriendelijk en slechte service. Hopelijk komt er nog compensatie. (Besteld op 10-6-2024)
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Graag komen wij met u in contact via de mail om dit naar tevredenheid met u op te lossen.
Nora
Helaas meer dan een uur te laat geleverd, gezegd dat we wat producten gratis zouden krijgen en dit is ook niet gebeurd. Zonde!
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nora, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Wilt u ons mailen zodat we dit met u kunnen oplossen?
Martine Van der Veen
Half 7 de besteld zou om kwart voor 8 bezorgt worden. Om half 9 maar gebeld of het nog kwam. Excuses gehad komt er gelijk aan. Uiteindelijk half 10 de bestelling gekregen. Maar we hadden al gegeten. Beetje jammer was wel een bestelling van meer dan 50 euro. Aan de telefoon zei een werknemer dat ze terug zouden bellen voor compensatie. Uiteraard is dit niet gedaan. Ik ben dit niet gewend. Jammer !
Antwort von Mr. Sushi
Hi Martine, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Wilt u ons mailen zodat we dit met u kunnen oplossen?
Dannique
Eduard Post
Emese Heijkoop
Heerlijk en snel!
Sophie
voor de zoveelste keer 45 minuten te laat⊠terwijl ik in de middag al de bestelling had geplaatst
Anoniem
Marjoleijn
Hele lekkere sushi, veel variatie en een superfijne bediening.
M. G.
Voor 18:00 besteld. 18:45 kwam bestelling pas aan. Kwaliteit was wel goed, lekker gegeten
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat jammer om te horen dat u bestelling te laat geleverd is. We zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen deze op tijd te leveren, onze excuses. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl.
Steenbergen
Jasmijn
Sinds ik mr sushi heb geprobeerd wil ik niet anders meer. Echt perfect!
Til Bremer
Het was weer heerlijk! Vers, koud&warm apart, perfect!
W. Terpstra
Crunchy box = een aanrader!! Zo lekker gegeten! Thanks Mister Sushi!
Matthew Pals
Het was snel bezorgd top
Klok
De bestelling was snel geleverd en de medewerkster die mij belde om te melden dat het eerder gebracht kon worden was heel vriendelijk en de sushi was heerlijk Wanneer ik weer sushi bestel zal ik dat zeker hier doen!
Anoniem
Gister besteld (28 april) de dag na Koningsdag, dus had wel drukte verwacht. Maar niet 2,5 uur wachten op warme gerechten die koud en slof waren geworden en echt aanzienlijk slechtere sushi dan dat ik gewend ben van hier.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Wat vervelend dat de bestelling niet zo was als dat u normaal van ons gewend bent. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. U kunt ons mailen op info@mrsushi.nl Team Mr Sushi
Naomi
Zeker 10 keer gebelt. Geen bestelling ontvangen. Wil mijn geld terug
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Naomi, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi
I
Eten was koud en het kwam pas na bijna 3 uur. Niet wat ik gewend ben
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi
Anoniem
De avocado van in de sushi was duidelijk nog niet eetrijp. De bezorging was 20 minuten te laat. Afgezien van het altijd te laat komen van de bestelling is de sushi verder wel lekker !
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We zullen uw feedback meenemen en hieraan werken. Mocht u uw klacht wat meer willen toe lichten dan kunt u altijd mailen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi
Bart
De sushi was vers bereid. Bij het afhalen waren de medewerkers er nog mee bezig. De sushi smaakte erg goed. Een verbeterpunt mbt mijn bestelling. De kleine loempia's waren wel heel erg klein voor de prijs. Voor de rest was alles goed geregeld. Daarom 4 sterren
M.shen
Gerda Westerhof
Ik ben een vaste klant maar hoe het vandaag is gegaan, was wel weer een nieuwe voor me. Ik had om ongeveer 17.30 uur mijn bestelling geplaatst omdat ik wist dat het vanwege de zondag wel eens druk kon zijn. Voorkeurstijd op 18.30 uur gezet en kreeg een mailtje dat het 19.00 uur zou worden. Prima, tot zover. Het werd 19 uur maar geen sushi en ook niet gebeld dat het later zou komen, wat normaal wel gebeurd. Ik belde dus zelf rond 19.10 uur en toen werd mij verteld dat de bezorger achter hem stond en dat mijn bestelling werd ingepakt dus het er over een kwartiertje er ongeveer zou zijn. Het werd 19.30, 19.45, 20.00 uur en nog steeds niks. Ondertussen meerdere malen geprobeerd te bellen maar er werd ĂČf niet opgenomen ĂČf de lijn was ineens wel bezet. Toen uiteindelijk de (heel vriendelijke) bezorgster kwam rond 20.20 uur, heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat je zo niet omgaat met klanten. Een belletje vooraf dat het later komt of iets dergelijks was al heel fijn geweest. En liegen helpt
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Gerda, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en voor de verkeerde inschatting die we gemaakt hebben van de bezorgtijd... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken, vanwege een overbelaste lijn, mag u ons ook altijd mailen. Dan proberen we het via die weg later alsnog met u op te lossen.
Lot
2u gewacht op bestelling waarvan een deel van de bestelling niet is aangekomen, een paar keer geprobeerd te bellen hierover maar kwam gelijk in het antwoordapparaat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en de incomplete bestelling... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
Cheyenne
Eten was meer dan een uur te laat. Sushi aan de droge kant.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd Cheyenne. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
van Opstal
Bestelling was ruim een uur te laat. Een deel was grotendeels afgekoeld. Onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Telefoon leek wel afgesloten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
MZ
De sushi was op zich best goed maar de bezorging was niet goed. De sushi kwam ruim 3 kwartier te laat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.
Familie
Omdat ze sushi 10 minuten later kwam werden we netjes gebeld
Jeanette Niehof-de Bruin
Perfect op tijd bezorgd, prima sushi!
.
Bijna altijd een half uur te laat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses voor het ongemak... We zullen ons best doen hieraan te werken.
Meriem
top top top
Bestellen
Eten was goed, maar 20 minuten te laat. En geen berichtje dat het later zou komen
H
Hans Gnodde
In tegenstelling tot eerdere keren vond ik.het dit keer niet zo goed. De sushi was flauw en smakeloos.
Wendy
Er werd netjes gebeld dat het eten over 2 minuten zou zijn ipv helaas een half uur eerder. Daarnaast was het warme eten koud en een aantal lauw. Dat is erg jammer.
Sara
Sushi was heerlijk! đ€€
G
De sushi is op de afgesproken tijd bezorgd. Her smaakte allemaal voortreffelijk. Mr. Sushi is een aanrader
Sicco
Vera
Top!
Antwort von Mr. Sushi
Hi Evelyne, wat vervelend dat u niet helemaal lekker was na het eten van uw bestelling. We hebben hier verder geen klachten over ontvangen, dus het is lastig om te zeggen of het dan echt aan uw bestelling lag... Desalniettemin natuurlijk heel vervelend, we hopen dat dit niet te lang aangehouden heeft!