Bewertungen von Mr. Sushi Groningen

Neue Beurteilungen

4.0
Oleksandra
18 November 2024
De haan
16 November 2024

Helaas waren de kroketjes en de crispy chicken niet lekker meer omdat het eten lang onderweg is geweest.

Biamca
15 November 2024
Tineke
14 November 2024

Zo als altijd weer super,super,super En altijd vriendelijk bezorgt. Top

Tineke
12 November 2024

Vriendelijke levering, ziet er weer geweldig uit en belangrijkste ...het smaakte weer hemels

Enny
11 November 2024

Genoten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke
10 November 2024

Was weer geweldig als altijd, ben gebeld dat het ietsje later werd en kreeg er een heerlijke verrassing bij voor het wachten, was weer lekker en tot de volgende x

Tineke Schollema
9 November 2024

heerlijke gerechten de 1 nog smaakvoller dan de ander

Ben Vierdag
9 November 2024

Bestelling was exact op tijd en eten was heerlijk!)

Tineke
6 November 2024

Mooi gepresenteerd, en de lekkerste die ik tot nu toe heb gegeten, wat een smaak explosie geweldig xxx

Jos
2 November 2024

Afgelopen weekend in Delft en vandaag in Groningen. Heerlijk! en vlot bezorgd.

Evelyne
1 November 2024

de sushi was erg lekker, maar de dag erna waren we allebei erg misselijk. Niet echt vers dus

Antwort von Mr. Sushi

Hi Evelyne, wat vervelend dat u niet helemaal lekker was na het eten van uw bestelling. We hebben hier verder geen klachten over ontvangen, dus het is lastig om te zeggen of het dan echt aan uw bestelling lag... Desalniettemin natuurlijk heel vervelend, we hopen dat dit niet te lang aangehouden heeft!

Selina
31 Oktober 2024
km
29 Oktober 2024
E
27 Oktober 2024

Opnieuw was onze bestelling een uur te laat! Pffff alweer!! 18:30 uur bestellen dan is de eerste levertijd al 19:45 uur en dat wordt dan uiteindelijk (zonder ook maar tegen berichtje)zomaar 20:40uur!!đŸ«€

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de late bezorging weer vanavond. U mag ons altijd even bellen wanneer het langer duurt, we bieden u graag een compensatie aan.

Meike
25 Oktober 2024

Altijd heeeeerlijke sushi! Mijn favoriet in de stad.

Cait
21 Oktober 2024

Bij later bezorgen werd gelijk gebeld, super. Eten is altijd top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martin
19 Oktober 2024

Heerlijk gegeten. Makkelijk besteld via de app en eenvoudig af te halen

Khalil
13 Oktober 2024

Goede bezorging ondanks de drukte en zoals altijd erg lekker

DvS
13 Oktober 2024

Zoals altijd, heerlijke pokebowl, de beste wat mij betreft. Zelfs bezorging op de kamer in het ziekenhuis, toppie!

E de Boer
13 Oktober 2024

Slechte service!!! Mijn bestelling kwam 50 min te laat Toen ik na 45 min belde waar mijn bestelling bleef kreeg ik antwoord heel druk was en mijn bestelling snel de deur uit zo gaan en of het goed was ze later die avond nog ff terug terug belde ivm met compensatie als excuses voor de lange vertraging. Prima zei ik.Maar nooit terug gebeld !!!!! (Daarna kwam onze bestelling,die overigens prima was ) Maar men behoord mij niet af te poeieren aan de telefoon, door te zeggen mij terug te bellen ivm compensatie. Om vervolgens te denken ,Doeiiiii we bellen toch niet!!!

Antwort von Mr. Sushi

Beste E. De Boer, Door de enorme drukte dit weekend, hebben wij u in de avond niet meer op tijd kunnen terug bellen. Daarom hebben wij de volgende middag terug gebeld om de situatie te verhelderen en u de beloofde compensatie te bieden. Onze excuses voor de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Mr Sushi Groningen

Nina
10 Oktober 2024
Jas
27 September 2024

Heerlijk!!! Bestelling was wat te laat, werd er netjes over gebeld, excuses en er zat daarom ook wat extra’s bij. Helemaal super! Normaal gesproken is de bestelling altijd op tijd.

Derk
23 September 2024

Het was heerlijk

Oleksandra
17 September 2024
Sophie
15 September 2024

Ik heb ‘s avonds een paar keer moeten overgegeven, dus ik denk dat er iets niet goed was. Normaal vind ik jullie sushi/pokebowl altijd prima.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Sophie, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We nemen dit soort feedback heel serieus en hebben na je review direct een kwaliteitscontrole uitgevoerd, waarbij we gelukkig niets afwijkends hebben gevonden. Ook hebben we geen andere klachten ontvangen. Toch willen we graag met je in contact komen om dit verder te bespreken en een passende oplossing te vinden. Je kunt ons bereiken via (050) 752 07 66. Met vriendelijke groet, Mr sushi Groningen

Monique
4 September 2024

Bestel hier inmiddels al jaren. En ben eigenlijk altijd tevreden. Super lekkere sushi en de kwaliteit is eigenlijk altijd wel top. Persoonlijk ben ik wel een fan van wat meer saus, op bijvoorbeeld de crispy rolls. Maar die saus is ook gewoon super lekker erbij :)

Lynn
2 September 2024

Altijd heerlijke sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marissa
2 September 2024

Het was heel lekker! Wij komen hier zeker nog een keer sushi halen.

BĂ© Boer
27 August 2024
Patricia
26 August 2024

Heerlijk eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cassie
24 August 2024

Food was very good.

Jacob
20 August 2024

Bestelling 30 minuten later dan verwacht. Sushi was prima!

Antwort von Mr. Sushi

Excuses voor de iets langere bezorgtijd Jacob. Zullen er de volgende keer extra op letten!

Maureen
17 August 2024

We hadden de crispy sushi besteld, deze bestellen we vaker. Door de drukte waarschijnlijk had die al even gestaan waardoor die helaas niet meer crispy was. Bezorgtijd was op 18:15 gezet en kregen we om 18:50. Maar verder is de sushi lekker

Antwort von Mr. Sushi

Excuses dat er een paar dingetjes mis gingen met uw bestelling Maureen. Neem in het vervolg even telefonisch contact met ons op, dan kijken we of we dit direct met u kunnen oplossen.

Jansen
14 August 2024

Keurig op tijd, heerlijk gegeten

Saar
11 August 2024

Duurde wat langer dan verwacht maar het heeft heerlijk gesmaakt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Fijn dat het goed gesmaakt heeft Saar. Zullen de volgende keer extra ons best doen netjes op tijd te zijn.

Wilma Venrooij
11 August 2024

Complimenten voor de bezorger!

Antwort von Mr. Sushi

Bedankt Wilma!

Lisanne
10 August 2024

Mag sneller, want heeft 2 uur geduurd

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lisanne, excuses voor de lange bezorgtijd. Zullen er de volgende keer extra op letten.

Matthijs Spijker
9 August 2024

Wat is de Sushi van Mr. sushi heerlijk. Goed bereid en een streling voor het oog en de maag. Wat jullie niet konden weten is dat we een lange reis van 1000+ km uit Oostenrijk achter de rug hadden. Ik bestelde de Sushi voor tijdslot 18.45u, dat werd via de mail 19.00u (teleurstelling 1) prima. Toen werd ik om 18.55u gebeld dat de sushi met 2 min. klaar was. Om 19.15u nog geen sushi thuis. Gebeld on 19.30u, bezorger zou voor de deur staan. Om 19.35u eindelijk de sushi. Ik zou teruggebeld worden voor compensatie. Ik ben nog niet gebeld


Antwort von Mr. Sushi

Hi Matthijs, vervelend dat u langer moest wachten op uw bestelling. Mocht u nog niet teruggebeld zijn, horen we graag even van u per mail. Zodat we het alsnog met u kunnen oplossen.

Jay
8 August 2024

Peking eend bao besteld. Kwam waarschijnlijk uit de magnetron waardoor het broodje niet luchtig was, maar keihard. Verder was de sushi lekker.

Wouter Huele
3 August 2024

Heerlijke vegetarische sushi! Wij hadden na lange tijd weer eens zin in sushi en het was lekkerder dan waar we op hoopten!! De vega lovers box en de vega crispy rolls zijn heerlijk!!

Sun Shine
26 Juli 2024

Echt lekker, vers we genieten elke keer ervan..

Miranda
24 Juli 2024

Mooie verse sushi. Bezorging was prima op tijd. De rijstlaag vonden wij een beetje te dik en de korrel iets droog

Elmira
18 Juli 2024

Ik bestel regelmatig bij Mr. Sushi en ben altijd tevreden! Vandaag had de bezorging wat vertraging opgelopen, maar ik ben erg netjes op de hoogte gehouden. Zowel de medewerkster aan de telefoon als de bezorger waren erg vriendelijk en het eten was zoals altijd heerlijk. Dit was zeker niet de laatste; tot de volgende keer! :)

G L
16 Juli 2024

Beste sushi van Groningen!!!! Bezorgers zijn ook altijd super aardig en netjes!!!

E de Ruijter
14 Juli 2024

Weer heerlijk. Keurig op tijd en vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
14 Juli 2024

Het sushi was fantastisch. Bezorging alleen een beetje later dan verwacht.

Mz
13 Juli 2024
Simone Top/Schoonveld
13 Juli 2024
.....
10 Juli 2024

Het duurde zo lang voor de bestelling werd bezorgd. Updates werden te laat verstuurd. Heel jammer. Kwaliteit van de poke bowls was prima!

Maria
10 Juli 2024

Groot compliment voor de bezorger! We hadden bij dr opmerkingen gezet dat ons kindje lag te slapen. Bezorger belde niet aan en fluisterde bij de deur ‘eetsmakelijk en fijne avond’. Heel attend! Al meerdere keren sushi besteld, goede kwaliteit!

Mirte
9 Juli 2024

deze sushi was gemaakt door de handen van angels. Heavenly lekker đŸ™đŸ»

Sarah
9 Juli 2024

Lekkerr

Yvonne
6 Juli 2024

SĂșper snelle bezorging

Anita
26 Juni 2024

Goed om allergieen gedacht. Was heerlijk en netjes verzorgd.

Miesja
26 Juni 2024
Nick Matien
24 Juni 2024

Perfect voor elkaar. Alle wensen ingewilligd. Top doorgegeven! Heel vers. Top kwaliteit

Steenbergen
21 Juni 2024

Altijd heerlijke correct op tijd

Haasewinkel
15 Juni 2024

3x pokebol gehaald vandaag en waren zeer goed gevuld en heel erg lekker. Groetjes uit Delfzijl

Antje
15 Juni 2024

Lekkere sushi en goed gevulde rollen

Ione
13 Juni 2024
Lee
13 Juni 2024

De vestelling kwam een heel uur te laat en ik moest al ruim 1,5 uur wachten op mijn bestelling. Gebeld, en ik zou gecompenseerd worden voor het lange wachten en zou daarvoor later op de avond worden teruggebeld. Ik ben nooit teruggebeld. Niet netjes. Ik bestel normaal altijd bij Mr. Sushi maar dit vind ik wel echt klant onvriendelijk en slechte service. Hopelijk komt er nog compensatie. (Besteld op 10-6-2024)

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Graag komen wij met u in contact via de mail om dit naar tevredenheid met u op te lossen.

Nora
13 Juni 2024

Helaas meer dan een uur te laat geleverd, gezegd dat we wat producten gratis zouden krijgen en dit is ook niet gebeurd. Zonde!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nora, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Wilt u ons mailen zodat we dit met u kunnen oplossen?

Martine Van der Veen
13 Juni 2024

Half 7 de besteld zou om kwart voor 8 bezorgt worden. Om half 9 maar gebeld of het nog kwam. Excuses gehad komt er gelijk aan. Uiteindelijk half 10 de bestelling gekregen. Maar we hadden al gegeten. Beetje jammer was wel een bestelling van meer dan 50 euro. Aan de telefoon zei een werknemer dat ze terug zouden bellen voor compensatie. Uiteraard is dit niet gedaan. Ik ben dit niet gewend. Jammer !

Antwort von Mr. Sushi

Hi Martine, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Wilt u ons mailen zodat we dit met u kunnen oplossen?

Dannique
8 Juni 2024
Eduard Post
7 Juni 2024
Emese Heijkoop
5 Juni 2024

Heerlijk en snel!

Sophie
4 Juni 2024

voor de zoveelste keer 45 minuten te laat
 terwijl ik in de middag al de bestelling had geplaatst

Anoniem
2 Juni 2024
Marjoleijn
2 Juni 2024

Hele lekkere sushi, veel variatie en een superfijne bediening.

M. G.
20 Mai 2024

Voor 18:00 besteld. 18:45 kwam bestelling pas aan. Kwaliteit was wel goed, lekker gegeten

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat u bestelling te laat geleverd is. We zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen deze op tijd te leveren, onze excuses. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl.

Steenbergen
18 Mai 2024
Jasmijn
17 Mai 2024

Sinds ik mr sushi heb geprobeerd wil ik niet anders meer. Echt perfect!

Til Bremer
13 Mai 2024

Het was weer heerlijk! Vers, koud&warm apart, perfect!

W. Terpstra
10 Mai 2024

Crunchy box = een aanrader!! Zo lekker gegeten! Thanks Mister Sushi!

Matthew Pals
9 Mai 2024

Het was snel bezorgd top

Klok
1 Mai 2024

De bestelling was snel geleverd en de medewerkster die mij belde om te melden dat het eerder gebracht kon worden was heel vriendelijk en de sushi was heerlijk Wanneer ik weer sushi bestel zal ik dat zeker hier doen!

Anoniem
29 April 2024

Gister besteld (28 april) de dag na Koningsdag, dus had wel drukte verwacht. Maar niet 2,5 uur wachten op warme gerechten die koud en slof waren geworden en echt aanzienlijk slechtere sushi dan dat ik gewend ben van hier.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend dat de bestelling niet zo was als dat u normaal van ons gewend bent. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. U kunt ons mailen op info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Naomi
29 April 2024

Zeker 10 keer gebelt. Geen bestelling ontvangen. Wil mijn geld terug

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Naomi, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

I
29 April 2024

Eten was koud en het kwam pas na bijna 3 uur. Niet wat ik gewend ben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Anoniem
28 April 2024

De avocado van in de sushi was duidelijk nog niet eetrijp. De bezorging was 20 minuten te laat. Afgezien van het altijd te laat komen van de bestelling is de sushi verder wel lekker !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We zullen uw feedback meenemen en hieraan werken. Mocht u uw klacht wat meer willen toe lichten dan kunt u altijd mailen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Bart
28 April 2024

De sushi was vers bereid. Bij het afhalen waren de medewerkers er nog mee bezig. De sushi smaakte erg goed. Een verbeterpunt mbt mijn bestelling. De kleine loempia's waren wel heel erg klein voor de prijs. Voor de rest was alles goed geregeld. Daarom 4 sterren

M.shen
25 April 2024
Gerda Westerhof
22 April 2024

Ik ben een vaste klant maar hoe het vandaag is gegaan, was wel weer een nieuwe voor me. Ik had om ongeveer 17.30 uur mijn bestelling geplaatst omdat ik wist dat het vanwege de zondag wel eens druk kon zijn. Voorkeurstijd op 18.30 uur gezet en kreeg een mailtje dat het 19.00 uur zou worden. Prima, tot zover. Het werd 19 uur maar geen sushi en ook niet gebeld dat het later zou komen, wat normaal wel gebeurd. Ik belde dus zelf rond 19.10 uur en toen werd mij verteld dat de bezorger achter hem stond en dat mijn bestelling werd ingepakt dus het er over een kwartiertje er ongeveer zou zijn. Het werd 19.30, 19.45, 20.00 uur en nog steeds niks. Ondertussen meerdere malen geprobeerd te bellen maar er werd ĂČf niet opgenomen ĂČf de lijn was ineens wel bezet. Toen uiteindelijk de (heel vriendelijke) bezorgster kwam rond 20.20 uur, heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat je zo niet omgaat met klanten. Een belletje vooraf dat het later komt of iets dergelijks was al heel fijn geweest. En liegen helpt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Gerda, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en voor de verkeerde inschatting die we gemaakt hebben van de bezorgtijd... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken, vanwege een overbelaste lijn, mag u ons ook altijd mailen. Dan proberen we het via die weg later alsnog met u op te lossen.

Lot
22 April 2024

2u gewacht op bestelling waarvan een deel van de bestelling niet is aangekomen, een paar keer geprobeerd te bellen hierover maar kwam gelijk in het antwoordapparaat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en de incomplete bestelling... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

Cheyenne
22 April 2024

Eten was meer dan een uur te laat. Sushi aan de droge kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd Cheyenne. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

van Opstal
22 April 2024

Bestelling was ruim een uur te laat. Een deel was grotendeels afgekoeld. Onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Telefoon leek wel afgesloten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

MZ
21 April 2024

De sushi was op zich best goed maar de bezorging was niet goed. De sushi kwam ruim 3 kwartier te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

Familie
17 April 2024

Omdat ze sushi 10 minuten later kwam werden we netjes gebeld

Jeanette Niehof-de Bruin
11 April 2024

Perfect op tijd bezorgd, prima sushi!

.
7 April 2024

Bijna altijd een half uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses voor het ongemak... We zullen ons best doen hieraan te werken.

Meriem
1 April 2024

top top top

Bestellen
30 MĂ€rz 2024

Eten was goed, maar 20 minuten te laat. En geen berichtje dat het later zou komen

H
28 MĂ€rz 2024
Hans Gnodde
28 MĂ€rz 2024

In tegenstelling tot eerdere keren vond ik.het dit keer niet zo goed. De sushi was flauw en smakeloos.

Wendy
27 MĂ€rz 2024

Er werd netjes gebeld dat het eten over 2 minuten zou zijn ipv helaas een half uur eerder. Daarnaast was het warme eten koud en een aantal lauw. Dat is erg jammer.

Sara
25 MĂ€rz 2024

Sushi was heerlijk! đŸ€€

G
19 MĂ€rz 2024

De sushi is op de afgesproken tijd bezorgd. Her smaakte allemaal voortreffelijk. Mr. Sushi is een aanrader

Sicco
16 MĂ€rz 2024
Vera
13 MĂ€rz 2024

Top!