Bewertungen von Mr. Sushi Groningen

Neue Beurteilungen

4.0
Chiel Driessen
15 September 2025

Bezorging was te laat. Door jullie zelf gebeld, dame aan telefoon gaf aan compensatie te willen bespreken (ik was er niet over begonnen). Tegelijkertijd gaf ze aan dat het te druk was en dat ze eigenlijk beter later kon terugbellen om het verder te bespreken gezien drukte in de zaak maar dat de bestelling er nu aankwam. Nooit meer gebeld. Bestelling komt vervolgens aan: lauwwarme en sloffe crispy rolls. Ook een paar mini loempia's bij gedaan als soort goedmakertje maar ook die lauwwarm. Zonde! Ben "vaste klant", maar dit was helaas een van de mindere bestellingen sinds lange tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Chiel, wat ontzettend jammer om te lezen dat je laatste bestelling zo teleurstellend is verlopen. Dat spijt ons zeer, zeker omdat je al zo lang klant bent bij ons. We vinden het belangrijk dit goed met je te bespreken en op te lossen. Zou je ons vandaag tussen 14:00 en 16:00 even willen bellen? Dan kijken we samen hoe we dit het beste kunnen rechtzetten.

Aldert
14 September 2025

Van alle keren (4 of 5x) besteld komt het eten een half uur of meer later dan gepland. Dit houdt in dat 1,5u tot 2u. na bestellen het eten aankomt. Dit weet je dus vooraf niet. Resultaat: jammerende jeugd. Excuses en tegoedbonnen werken daar niet tegen. Jammer want het eten is verder goed.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Aldert, bedankt dat je dit zo duidelijk hebt gedeeld. Je hebt helemaal gelijk: het is erg vervelend dat je bestelling vaker later is gekomen dan gepland. We willen juist dat onze klanten op ons kunnen rekenen, en daarom nemen we dit signaal serieus. We gaan kijken hoe we onze planning en communicatie verder kunnen verbeteren, zodat je volgende bestelling wél op de afgesproken tijd geleverd wordt. Fijn dat je ondanks dit punt tevreden bent over de kwaliteit van het eten – hopelijk mogen we je snel laten zien dat we ook de bezorging op orde hebben.

Mark Post
14 September 2025

De zak was nat van gelekte sojasaus. Hierdoor viel alles uit de zak op het moment dat ik 2 stappen gezet. Alles viel open en zat onder de sojasaus. Ik bestel vaak hier maar dit was echt heel matig. Kleed ook vies van de sushi en sojasaus.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Mark, wat ontzettend balen om te lezen dat je bestelling zo is aangekomen. Dat is absoluut niet de bedoeling en we begrijpen heel goed dat dit een teleurstellende ervaring was. We gaan dit intern bespreken zodat we zorgvuldiger kunnen verpakken en herhaling voorkomen. Dank dat je dit hebt laten weten, en we hopen je bij een volgende bestelling weer de ervaring te geven die je van ons gewend bent.

Rietsema
13 September 2025

Op tijd geleverd en heerlijk pokébowl en sushi.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Rietsema, wat fijn om te horen dat zowel de pokébowl als de sushi zo goed in de smaak vielen én alles mooi op tijd geleverd werd. Bedankt voor je mooie beoordeling, we hopen je snel weer te mogen verwennen!

Matthijs Spijker
6 September 2025

Mr. Sushi is voor ons de best Sishi in town. Als we sushi bestelling doen we dat hier. Onze favo’s zijn crispy salmon, soft shell ebi en de nieuwe bao buns krab we weten inmiddels dat je nog 30 minuten extra moet rekenen bij de bezorgtijd dan heb je het echt in huis.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Matthijs, bedankt voor je mooie woorden en jullie enthousiasme over onze gerechten – vooral leuk om te horen dat de nieuwe bao buns krab zo goed in de smaak vallen! We begrijpen dat de extra bezorgtijd soms vervelend kan zijn en blijven ons best doen dit te verbeteren. Tot snel weer!

Tineke
4 September 2025

Had even een poosje niet besteld....maar Oooo wat is het toch lekker eten, was weer super top!

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Tineke, wat fijn dat je ons na een tijdje weer hebt besteld en dat het meteen weer zo goed beviel! Dank voor je lieve review en graag tot de volgende keer.

Fokje Schipper
2 September 2025

Ik ben zeer ontevreden omdat ik op tijd stond voor mijn werk en het eten kwam een half uur later dan was aangeveven. Doordat mijn pauze voorbij was kon ik pas om 22.00 uur eten.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Fokje, dank voor je feedback. Wat vervelend dat je bestelling later is bezorgd en dat dit je eetmoment heeft verstoord. Dat is absoluut niet de ervaring die we willen bieden. We nemen dit mee met ons bezorgteam om herhaling te voorkomen en hopen je de volgende keer weer wél een positieve ervaring te kunnen geven.

Richard
31 August 2025

Wij vonden het weer heerlijk. Vooral die dragonroll hadden we nu voor het eerst die was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Richard, wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben, en dat de dragonroll zo goed in de smaak viel! Bedankt voor de mooie woorden, we kijken ernaar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Julia
31 August 2025

Heerlijke sushi en op de beloofde tijd bezorgd!

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Julia, bedankt voor je fantastische review! Wat leuk dat alles naar wens was, zowel de sushi als de bezorging. Graag tot een volgende keer!

Liza
27 August 2025

Supper lekker sushi zoals altijd, ook zelfs eerder bezorgd dan aangegeven tijd! Super service

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Liza, geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent en dat we je zelfs eerder konden verrassen met de bezorging. Dank je wel voor je vertrouwen en tot de volgende keer!

Welling
20 August 2025

Goed eten, fijne aardige medewerkers

Antwort von Mr. Sushi

Beste Welling, bedankt voor je mooie compliment. Fijn dat zowel het eten als ons team zo goed in de smaak vallen. We zien je graag weer terug!

K. R.
18 August 2025

Niks aan te merken aan het eten. Want dat is altijd top! Maar de bezorging, liet veel te wensen over. Onderweg naar huis (van vakantie) heb ik eten besteld. We zouden rond 19.00u thuis zijn, dus de bezorging op 19.30 gezet. Stonden ze om 18.35 al voor de deur! Met een reactie: ‘ja wij kijken daar niet naar’. Ik begrijp dat als je een tijd opgeeft, dat het een kwartier verschil ongeveer kan zijn. Maar dit.. inclusief de reactie van de bezorger, waren ronduit beschamend. Dan moet er geen keuze gegeven worden voor bezorgtijden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste K.R., bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit zo uitgebreid te delen. We vinden het fijn dat je tevreden bent over het eten, maar het spijt ons zeer dat de bezorging en de reactie van onze bezorger zo tegenvielen. Dit is absoluut niet hoe wij het willen doen. We nemen je feedback mee om onze communicatie en bezorging te verbeteren. Hopelijk mogen we je in de toekomst laten zien dat we dit beter kunnen

Jasmijn
15 August 2025

Weer echt lekker

Tjitske Engelvaart
14 August 2025

Perfect!

Tom
13 August 2025

Fantastisch, elke keer weer als ik deze box bestel.

Essy
11 August 2025

Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Ik had iemand anders bestelling gekregen en ik vond dat niet zo leuk. A.u.b. let op dat iedereen hun eigen bestelling krijgen alvast bedankt!

Rietsema
6 August 2025

Ik zet voortaan bij de bestelling of het op tijd bezorgd kan worden. Sindsdien komt het keurig op tijd.

Leander
6 August 2025

Bestelling eerder gekomen dan verwacht

Bé Boer
3 August 2025

Helemaal lekker met (klein)kinderen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Monique
27 Juli 2025

Kwaliteit van de sushi was goed, eigenlijk net als altijd. Helaas waren ze wel de extra saus vergeten bij de pokebowl.. Maar dat kan komen door de drukte en het tijdstip. Het smaakte verder allemaal prima

Mirthe
20 Juli 2025
Mattanja
19 Juli 2025

We hebben heerlijk gegeten. Ondanks dat 2 sterren omdat er wat miste bij de bestelling en er beloofd werd dat er savonds contact opgenomen werd wat niet is gedaan.

Lucia
18 Juli 2025

Ik had om 18:30 besteld. Er stond toen al een bezorg tijd van 19:45. Ik heb om 20:00 zelf gebeld waar mijn bestelling bleef, ik kreeg de uitleg dat het druk was en onderbemand. En dat mijn bestelling werd afgerond en dan werd verstuurd. Uiteindelijk mijn bestelling om 20:50 gekregen…. Ook werd mij verteld dat ik zou worden terug gebeld voor een compensatie. Dit is niet gebeurd. Daarbij was de sushi ook niet lekker, het was droog en duidelijk niet vers. Grote teleurstelling natuurlijk als je 3 uur op je avondeten wacht en dit rond pas 21:00 krijgt. Erg jammer allemaal. Ik bestel hier geen tweede keer.

René
14 Juli 2025
Frits Van Proosdy
11 Juli 2025

Het was heerlijk!

Richard
9 Juli 2025

Was weer lekker, optijd bezorgd smaken waren goed en de warme producten nog lekker warm. Zeker komt er een volgende keer.

Welmoed
8 Juli 2025

Stokjes en wasabi ontbraken, bestelling werd 30 minuten later bezorgd dan toegezegd.

Anoniem
8 Juli 2025

Onze bestelling was niet compleet bij bezorging. Ik heb gebeld en daar werd aangegeven dat het inderdaad fout was gegaan in de keuken. Het missende gerecht zou nabezorgd worden. Dit is vervolgens nooit gekomen…

Victoria
6 Juli 2025

Bestelling is helaas niet geleverd op vooraf aangegeven tijdstip. 25 minuten laat en de warme gerechten helaas koud. Sushi was wel erg lekker. Box is goed gevuld.

Luna
4 Juli 2025

bestel hier altijd, de sushi is heerlijk, gevarieerd en wordt altijd snel bezorgd, echt top!

R.
30 Juni 2025

Heerlijke sushi, genoeg sojasaus en bezorger was precies op tijd. De warme sushi was ook echt warm. Genoten!!

Barbie
26 Juni 2025
Marleen
20 Juni 2025

De kwaliteit is altijd goed alleen de bezorging altijd veelste laat…. Heel erg jammer.

Simone
20 Juni 2025

Was erg lekker en snel geleverd.

CW
13 Juni 2025

2,5uur gewacht op bestelling, absurd lang Heb vaker hier besteld en bezorgtijd is altijd langer dan een uur. Dit keer zou het na 1,5uur bezorgd worden volgens schema maar daar is uiteindelijk nog een uur bijgekomen. Kan echt niet!!

Tina
8 Juni 2025

Niks op aan te merken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Cheryl Bakker
8 Juni 2025

Wij hebben nu 2 keer bij mr. sushi besteld en de serves is echt geweldig. De eerste keer hadden ze het heel druk waardoor mijn bestelling laat was. Ze hebben mij hierover gebeld en een kortingscode gegeven als excuus en ook gratis loempia's gegeven. De 2e keer had ik meer dan 30 eu aan eten besteld en had ik een gratis rol mogen bestellen, maar dat wist ik niet. Ook hier hebben ze me voor gebeld om te vragen of ik als nog een gratis sushi rol erbij wou. Echt super professioneel en ontzettend vriendelijk. Wij gaan hier vaker bestellen en raden ze ook aan anderen aan!

Cece
6 Juni 2025

Erg smakkelijk en niet vettig.

Olga
5 Juni 2025

Weer heerlijke sushi gehad. Helaas zaten er geen stokjes, soysauce, wasabi en gember bij. Verder helemaal top.

marijke jansen
1 Juni 2025

Heerlijke sushi, behulpzaam meedenkend personeel. Echt geweldig ! AANRADER

Roos
29 Mai 2025

Lekkere vega sushi! Goeie prijs

Marit mink
27 Mai 2025

Normaal zijn we altijd erg tevreden maar deze keer helaas niet. Ik had om 6 uur besteld voor 7 uur. Verwachte tijd werd aangepast naar 7:15, prima.echter was er om half 8 nog steeds geen sushi en ook geen bericht dat het onderweg was. Ik gebeld en kreeg te horen dat ze te weinig bezorgers hadden. Uit eindelijk was de sushi er om kwart voor 8… helaas was de sushi ook niet heel lekker. De warme gerechten waren helaas niet meer heel warm en de koude sushi smaakte ook niet echt vers. Alsof het al een hele tijd klaar had gestaan zonder bezorger. We hopen dat het de volgende x beter is

Alida
24 Mai 2025
Maaike
12 Mai 2025

Echt hele lekkere sushi! Vriendelijk personeel en bezorgd op de aangegeven tijd. Dus topppp

Fleur
2 Mai 2025

Nu een paar keer de winter special besteld, lekkere combinatie van sushi’s, blijvertje wat ons betreft!

Amber
28 April 2025
Mario
27 April 2025
Michael
22 April 2025

Zoals altijd lekker. Geen flauwe smaak zoals bij vele andere sushi. Altijd wel vers. Niet droog. Bezorging is altijd optijd. Als het anders is bellen ze altijd. Ze bellen sowieso altijd bij elke wijziging van de bestelling. Bestel hier altijd. Goeie service en lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tineke
16 April 2025

Zo als altijd....weer uit de kunst, heerlijk gegeten

Tineke
1 April 2025

Was weer heerlijk

Manon
30 März 2025
Marijke Jansen
22 März 2025

Het was lekker, maar wel te laat bezorgd

Nat
17 März 2025
D. Jager
14 März 2025
Tineke Schollema
4 März 2025

Dacht dat jullie je eigen niet konden overtreffen......maar toch, wat was het weer een sensatie

Erinn
3 März 2025

Heerlijk en op tijd super fijn🫶🏼

Manouk
3 März 2025

Was erg koud, en taai. De Sushi in Assen was zoveel lekkerder.

Joke
2 März 2025

Was weer top, keurig op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Niels
1 März 2025

Heel lekkere sushi. Iedereen hier heeft er van genoten

Mara
24 Februar 2025

Altijd super lekker, bezorgers altijd aardig, top service!:)

D E van der Honing
23 Februar 2025

30 minuten te laat. Helaas zonder bericht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Pien
22 Februar 2025

Heerlijke sushi! De bezorging was ruim 30 minuten te laat. Ik had even gebeld en direct excuses omdat het zo druk was en nog geen gelegenheid om te bellen. Ze belden mij zojuist om nogmaals te excuseren en kregen een code voor de volgende keer. Alleen al dat er nog de moeite is gedaan om de avond erna te bellen: chapeau! En erg blij met de code, want dol op sushi en komen sowieso zeker weer terug!

Aldert Albaaren
22 Februar 2025

Het eten was echt geweldig. Echt niets op aan te melden. Alleen de bezorging duurde meer dan 2 uur vanaf de bestelling en 1 uur dan bij de bestelling was aangegeven. Ik heb excuses gekregen en een tegoedbon ontvangen. Ze krijgen door de goede kwaliteit zeker nog een 2de kans om te bewijzen dat dit een incident was.

Bé Boer
19 Februar 2025

Gewoon hartstikke lekker!

Tineke
18 Februar 2025

Was weer geweldig

MZ
15 Februar 2025
Oleksandra
14 Februar 2025

Snelle levering, beleefde koerier

Bert Wiebing
13 Februar 2025

Je proeft en ziet dat de producten met zorg bereidt worden.

Grunn
13 Februar 2025
martini
10 Februar 2025

altijd super vers en zeer vriendelijk personeel

Lynn
8 Februar 2025

Goede sushi! Smaakt altijd super vers. Bezorging kan soms wat langer duren, maar dat vind ik logisch op weekenddagen.

Tineke Schollema
6 Februar 2025

Zo als gewoonlijk weer uitmuntend lekker En een vrolijke bezorger

Katja
3 Februar 2025
Lilian
2 Februar 2025

Bezorg duurde echt bizar lang..

Wouter Straman
1 Februar 2025

Lekkere sushi, enige minpunt is de bezorgtijd. Meer dan 2 uur en dat is niet voor het eerst.

Kim van der Linde
25 Januar 2025

Overheerlijk!

Rebecca
25 Januar 2025

Zoals altijd weer lekker bij Mr Sushi aan de Ebbinge ✌️

Patricia
20 Januar 2025
Amanda’s
19 Januar 2025
Huberts
18 Januar 2025

Weer heerlijke sushi gehad

Niklas
9 Januar 2025

Erg snelle en goede bezorging, heerlijk eten en aardig personeel.

Atramtrella
6 Januar 2025

Het eten was 1 uur te laat. 1 kwartier nadat de bezorgtijd was verstreken gebeld. De bestelling stond al klaar werd gezegd en daarna nog 45 minuten moeten wachten. Er zou nog contact met ons worden opgenomen maar dit is niet gebeurd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Atramtrella, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor dit ongemak. Mail ons graag eventjes, dan compenseren we u alsnog netjes.

Sushi
6 Januar 2025

Ze waren de boontjes vergeten. Maar ze belde direct terug. Sushi was lekker en boontjes goed gaar.

D. Jager
2 Januar 2025
Melvin Noordover
2 Januar 2025

Het eten zelf was weer heerlijk, maar om 1820 besteld, het zou om 1945 bezorgd worden, dat werd al snel 2000. Dat was gezegd dus is dan prima, maar als het er dan om 2030 nog niet is, wij erg vaak bellen om contact op nemen maar er niet wordt opgenomen of terug gebeld, is dat erg jammer natuurlijk. Drukte kan gebeuren, maar klantenservice is dan wel van belang en dat was nu erg erg slecht

Antwort von Mr. Sushi

Hi Melvin, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak.

Anoniem
31 Dezember 2025

We hebben er van genoten!

Ineke
30 Dezember 2025

Super lekker en vers

Tineke
30 Dezember 2025

Het was weer geweldig

Buurman
27 Dezember 2024

Super voor elkaar , de sashimi was lekker dik gesneden , het was tweede kerstdag perfect op tijd bezorgd ! Jullie zijn echte toppers , wij komen graag bij jullie en ga zo door !

Patricia
27 Dezember 2024
Margreet
21 Dezember 2024

Bestelling was keurig op tijd, vriendelijk bezorger en erg lekker gegeten.

Danielle Schaap
15 Dezember 2024

Het was weer ouderwets heerlijk. Heerlijk vers en goed op smaak. Altijd weer een feestje.

H. Kramer
14 Dezember 2024

Heerlijk!

Ineke
12 Dezember 2024
Tineke
9 Dezember 2024

Zo als altijd...super,super,super lekker, was weer volop genieten, bedankt daar voor

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Emese
29 November 2024

Altijd heerlijke sushi, snel gebracht.

Yvonne
29 November 2024

Er miste een heel gerecht, namelijk de gyoza

Carmen
25 November 2024

Sushi zelf was lekker, maar er is helaas niet naar de opmerkingen gekeken. Ik had gevraagd of de surimi vervangen kon worden ivm allergie en dat kan normaliter altijd. Nu is dat helaas niet gebeurd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Carmen, onze excuses hiervoor. Neem graag ook altijd even telefonisch contact op bij een allergie waarvoor u een wijziging wilt doorgeven. Op deze manier bent u er zeker van dat het goed doorgekomen is.

Oleksandra
18 November 2024
De haan
16 November 2024

Helaas waren de kroketjes en de crispy chicken niet lekker meer omdat het eten lang onderweg is geweest.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat een paar gerechten van uw bestelling niet helemaal naar wens waren... Onze excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en hopelijk tot een passende oplossing komen.