Bewertungen von Mr. Sushi Groningen

Neue Beurteilungen

4.0
Miranda
24 Juli 2024

Mooie verse sushi. Bezorging was prima op tijd. De rijstlaag vonden wij een beetje te dik en de korrel iets droog

Elmira
18 Juli 2024

Ik bestel regelmatig bij Mr. Sushi en ben altijd tevreden! Vandaag had de bezorging wat vertraging opgelopen, maar ik ben erg netjes op de hoogte gehouden. Zowel de medewerkster aan de telefoon als de bezorger waren erg vriendelijk en het eten was zoals altijd heerlijk. Dit was zeker niet de laatste; tot de volgende keer! :)

G L
16 Juli 2024

Beste sushi van Groningen!!!! Bezorgers zijn ook altijd super aardig en netjes!!!

E de Ruijter
14 Juli 2024

Weer heerlijk. Keurig op tijd en vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
14 Juli 2024

Het sushi was fantastisch. Bezorging alleen een beetje later dan verwacht.

Mz
13 Juli 2024
Simone Top/Schoonveld
13 Juli 2024
.....
10 Juli 2024

Het duurde zo lang voor de bestelling werd bezorgd. Updates werden te laat verstuurd. Heel jammer. Kwaliteit van de poke bowls was prima!

Maria
10 Juli 2024

Groot compliment voor de bezorger! We hadden bij dr opmerkingen gezet dat ons kindje lag te slapen. Bezorger belde niet aan en fluisterde bij de deur ‘eetsmakelijk en fijne avond’. Heel attend! Al meerdere keren sushi besteld, goede kwaliteit!

Mirte
9 Juli 2024

deze sushi was gemaakt door de handen van angels. Heavenly lekker đŸ™đŸ»

Sarah
9 Juli 2024

Lekkerr

Yvonne
6 Juli 2024

SĂșper snelle bezorging

Anita
26 Juni 2024

Goed om allergieen gedacht. Was heerlijk en netjes verzorgd.

Miesja
26 Juni 2024
Nick Matien
24 Juni 2024

Perfect voor elkaar. Alle wensen ingewilligd. Top doorgegeven! Heel vers. Top kwaliteit

Steenbergen
21 Juni 2024

Altijd heerlijke correct op tijd

Haasewinkel
15 Juni 2024

3x pokebol gehaald vandaag en waren zeer goed gevuld en heel erg lekker. Groetjes uit Delfzijl

Antje
15 Juni 2024

Lekkere sushi en goed gevulde rollen

Ione
13 Juni 2024
Lee
13 Juni 2024

De vestelling kwam een heel uur te laat en ik moest al ruim 1,5 uur wachten op mijn bestelling. Gebeld, en ik zou gecompenseerd worden voor het lange wachten en zou daarvoor later op de avond worden teruggebeld. Ik ben nooit teruggebeld. Niet netjes. Ik bestel normaal altijd bij Mr. Sushi maar dit vind ik wel echt klant onvriendelijk en slechte service. Hopelijk komt er nog compensatie. (Besteld op 10-6-2024)

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Graag komen wij met u in contact via de mail om dit naar tevredenheid met u op te lossen.

Nora
13 Juni 2024

Helaas meer dan een uur te laat geleverd, gezegd dat we wat producten gratis zouden krijgen en dit is ook niet gebeurd. Zonde!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nora, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Wilt u ons mailen zodat we dit met u kunnen oplossen?

Martine Van der Veen
13 Juni 2024

Half 7 de besteld zou om kwart voor 8 bezorgt worden. Om half 9 maar gebeld of het nog kwam. Excuses gehad komt er gelijk aan. Uiteindelijk half 10 de bestelling gekregen. Maar we hadden al gegeten. Beetje jammer was wel een bestelling van meer dan 50 euro. Aan de telefoon zei een werknemer dat ze terug zouden bellen voor compensatie. Uiteraard is dit niet gedaan. Ik ben dit niet gewend. Jammer !

Antwort von Mr. Sushi

Hi Martine, onze excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Wilt u ons mailen zodat we dit met u kunnen oplossen?

Dannique
8 Juni 2024
Eduard Post
7 Juni 2024
Emese Heijkoop
5 Juni 2024

Heerlijk en snel!

Sophie
4 Juni 2024

voor de zoveelste keer 45 minuten te laat
 terwijl ik in de middag al de bestelling had geplaatst

Anoniem
2 Juni 2024
Marjoleijn
2 Juni 2024

Hele lekkere sushi, veel variatie en een superfijne bediening.

M. G.
20 Mai 2024

Voor 18:00 besteld. 18:45 kwam bestelling pas aan. Kwaliteit was wel goed, lekker gegeten

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat u bestelling te laat geleverd is. We zullen bij uw volgende bestelling extra ons best doen deze op tijd te leveren, onze excuses. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl.

Steenbergen
18 Mai 2024
Jasmijn
17 Mai 2024

Sinds ik mr sushi heb geprobeerd wil ik niet anders meer. Echt perfect!

Til Bremer
13 Mai 2024

Het was weer heerlijk! Vers, koud&warm apart, perfect!

W. Terpstra
10 Mai 2024

Crunchy box = een aanrader!! Zo lekker gegeten! Thanks Mister Sushi!

Matthew Pals
9 Mai 2024

Het was snel bezorgd top

Klok
1 Mai 2024

De bestelling was snel geleverd en de medewerkster die mij belde om te melden dat het eerder gebracht kon worden was heel vriendelijk en de sushi was heerlijk Wanneer ik weer sushi bestel zal ik dat zeker hier doen!

Anoniem
29 April 2024

Gister besteld (28 april) de dag na Koningsdag, dus had wel drukte verwacht. Maar niet 2,5 uur wachten op warme gerechten die koud en slof waren geworden en echt aanzienlijk slechtere sushi dan dat ik gewend ben van hier.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend dat de bestelling niet zo was als dat u normaal van ons gewend bent. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. U kunt ons mailen op info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Naomi
29 April 2024

Zeker 10 keer gebelt. Geen bestelling ontvangen. Wil mijn geld terug

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Naomi, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

I
29 April 2024

Eten was koud en het kwam pas na bijna 3 uur. Niet wat ik gewend ben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Anoniem
28 April 2024

De avocado van in de sushi was duidelijk nog niet eetrijp. De bezorging was 20 minuten te laat. Afgezien van het altijd te laat komen van de bestelling is de sushi verder wel lekker !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We zullen uw feedback meenemen en hieraan werken. Mocht u uw klacht wat meer willen toe lichten dan kunt u altijd mailen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Bart
28 April 2024

De sushi was vers bereid. Bij het afhalen waren de medewerkers er nog mee bezig. De sushi smaakte erg goed. Een verbeterpunt mbt mijn bestelling. De kleine loempia's waren wel heel erg klein voor de prijs. Voor de rest was alles goed geregeld. Daarom 4 sterren

M.shen
25 April 2024
Gerda Westerhof
22 April 2024

Ik ben een vaste klant maar hoe het vandaag is gegaan, was wel weer een nieuwe voor me. Ik had om ongeveer 17.30 uur mijn bestelling geplaatst omdat ik wist dat het vanwege de zondag wel eens druk kon zijn. Voorkeurstijd op 18.30 uur gezet en kreeg een mailtje dat het 19.00 uur zou worden. Prima, tot zover. Het werd 19 uur maar geen sushi en ook niet gebeld dat het later zou komen, wat normaal wel gebeurd. Ik belde dus zelf rond 19.10 uur en toen werd mij verteld dat de bezorger achter hem stond en dat mijn bestelling werd ingepakt dus het er over een kwartiertje er ongeveer zou zijn. Het werd 19.30, 19.45, 20.00 uur en nog steeds niks. Ondertussen meerdere malen geprobeerd te bellen maar er werd ĂČf niet opgenomen ĂČf de lijn was ineens wel bezet. Toen uiteindelijk de (heel vriendelijke) bezorgster kwam rond 20.20 uur, heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat je zo niet omgaat met klanten. Een belletje vooraf dat het later komt of iets dergelijks was al heel fijn geweest. En liegen helpt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Gerda, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en voor de verkeerde inschatting die we gemaakt hebben van de bezorgtijd... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken, vanwege een overbelaste lijn, mag u ons ook altijd mailen. Dan proberen we het via die weg later alsnog met u op te lossen.

Lot
22 April 2024

2u gewacht op bestelling waarvan een deel van de bestelling niet is aangekomen, een paar keer geprobeerd te bellen hierover maar kwam gelijk in het antwoordapparaat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd en de incomplete bestelling... Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

Cheyenne
22 April 2024

Eten was meer dan een uur te laat. Sushi aan de droge kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd Cheyenne. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

van Opstal
22 April 2024

Bestelling was ruim een uur te laat. Een deel was grotendeels afgekoeld. Onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Telefoon leek wel afgesloten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

MZ
21 April 2024

De sushi was op zich best goed maar de bezorging was niet goed. De sushi kwam ruim 3 kwartier te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Wanneer u ons telefonisch niet kunt bereiken mag u ook altijd per mail contact met ons opnemen, dan proberen we mee te denken in een oplossing.

Familie
17 April 2024

Omdat ze sushi 10 minuten later kwam werden we netjes gebeld

Jeanette Niehof-de Bruin
11 April 2024

Perfect op tijd bezorgd, prima sushi!

.
7 April 2024

Bijna altijd een half uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Onze excuses voor het ongemak... We zullen ons best doen hieraan te werken.

Meriem
1 April 2024

top top top

Bestellen
30 MĂ€rz 2024

Eten was goed, maar 20 minuten te laat. En geen berichtje dat het later zou komen

H
28 MĂ€rz 2024
Hans Gnodde
28 MĂ€rz 2024

In tegenstelling tot eerdere keren vond ik.het dit keer niet zo goed. De sushi was flauw en smakeloos.

Wendy
27 MĂ€rz 2024

Er werd netjes gebeld dat het eten over 2 minuten zou zijn ipv helaas een half uur eerder. Daarnaast was het warme eten koud en een aantal lauw. Dat is erg jammer.

Sara
25 MĂ€rz 2024

Sushi was heerlijk! đŸ€€

G
19 MĂ€rz 2024

De sushi is op de afgesproken tijd bezorgd. Her smaakte allemaal voortreffelijk. Mr. Sushi is een aanrader

Sicco
16 MĂ€rz 2024
Vera
13 MĂ€rz 2024

Top!

Nicole
11 MĂ€rz 2024
Thea Rietsema
8 MĂ€rz 2024

De sushi is altijd heerlijk maar de polébowl van gisteren niet. De kip had een vieze smaak. De rijst was te hard. Jammer, ben ik niet van jullie gewend.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Thea, We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. Onze oprechte excuses daarvoor. Neem in het vervolg graag contact met ons op zodat we tot een oplossing kunnen komen!

PB
7 MĂ€rz 2024

Het was weet heerlijk en vriendelijk personeel. Tot de volgende:)

Haasewinkel
6 MĂ€rz 2024

Mijn vrouw en kinderen zijn er gek op wat jullie allemaal maken, zelf lust ik alleen de lekkere kipstukjes

Anoniem
5 MĂ€rz 2024
Anoniem
3 MĂ€rz 2024
Ezra Hoeksema
2 MĂ€rz 2024

Had gekozen voor geen wasabi en geen gember maar alsnog ontvangen. En de gyozas waren bijna volledig afgekoeld toen ze aankwamen. Voor de rest wel erg lekker!

W. Terpstra
2 MĂ€rz 2024

Het was weer een feestje! Heerlijke sushi!

Stefan
2 MĂ€rz 2024

Goed verpakt! Lekker genoten van de Crunchy sushi mix. Ook het pokebowl chicken was top! Prima service, alles erbij met sauzen.

Harm
1 MĂ€rz 2024
Pals
28 Februar 2024

Was binnen een uur bezorgd toppie

Victoria
24 Februar 2024

Lekkere sushi maar vooral TOP service!

M
23 Februar 2024

Kwaliteit acceptabel maar niet geweldig. Mr Sushi Groningen heeft in het verleden wel beter geleverd, deze sushi voelde minder vers aan. Bezorging was 45 minuten laat.

Joshua
23 Februar 2024
Bent
22 Februar 2024

2,5 uur gewacht op de sushi, wel extra soyasaus besteld niet gekregen.

Tuin
20 Februar 2024

52 euro flaming salmon was wel veel geld voor hoeveel het was.

Danny
15 Februar 2024

Eten was koud en bezorging heeft meer dan 3 uur geduurd. Vervolgens gepoogd het restaurant te bereiken maar de telefoon werd niet opgenomen


Niek
14 Februar 2024

Om 17:15 besteld, het restaurant was telefonisch onbereikbaar en uiteindelijk pas om 21:15 het eten koud bezorgd gekregen. Overigens de verkeerde gerechten gekregen. 50 euro not so well spend.

Leif
5 Februar 2024
Joep wernekinck
2 Februar 2024

Goede bezorging kwam optijd en heerlijk eten

Haasewinkel
31 Januar 2024

Mijn bestelling was heerlijk,

Lisa
30 Januar 2024

Nog nooit hier sushi besteld. Wou het eens proberen en het was heerlijk. Ik zou het zeker aan bevelen om hier te bestellen

Maaike de Vries
26 Januar 2024

Superlekker, netjes verpakt en fijn bezorgd!

Sigrid Kleinjan
25 Januar 2024

Bestelling was niet op tijd, werden we over gebeld (zou 5 min later vertrekken) maar kwam nog niet op de nieuw afgesproken tijd. Later weer gebeld, bestelling kwam uiteindelijk een halfuur te laat maar wel met mini-loempia’s erbij. Helaas door de vertraging erg moeten haasten.

Niels
24 Januar 2024

Bezorging was 45 minuten te laat, de 7,50 goedmaker stelt niets voor. Avond verpest met het gezin. Fried sushi was slecht, grote brokken, dikke buitenlaag, erg jammer.

Wendel
21 Januar 2024

Vega sushi leek me aanvankelijk niets maar het was heerlijk!! Ik als echte vis en vlees liefhebber was daardoor totaal niet teleurgesteld. Fantastisch gegeten!

Bobby
19 Januar 2024

Heerlijk

Jouke
19 Januar 2024

Slechte rit deze keer. Bestel dag eerder en leveren 16:15 . Kan iets uitlopen maar geen 17:00 uur en ik stond op tijd . Iets extra’s maakt niks goed op tijd komen wel. Groet

DC
17 Januar 2024

Het was weer heerlijk. Echt fantastische kwaliteit, elke keer weer.

MK
14 Januar 2024

Heerlijk vers, zacht. En ondanks de aangekondigde lange wachttijd waren ze er toch heel snel. Toppers!

Bobby jean Doncker
13 Januar 2024

Heerlijk gegeten!

Lotte
10 Januar 2024
Wendel
6 Januar 2024

Weer fantastisch gegeten! Merci!

Mikki
1 Januar 2024

Goed naar opmerking gekeken en ruim op tijd geleverd. Helaas was de sushi / gebakken garnaal wel helemaal koud en een beetje sompig.

Bob
31 Dezember 2023

Het was weinig kip De smaak viel ook tegen. De sushi viel uit elkaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miranda Mennes
29 Dezember 2023

Mijn vader was jarig en trakteerde op sushi, we waren met 6 personen. Er was iets fout gegaan met de viseitjes en we werden keurig gebeld of dit een bezwaar was anders moesten ze het weggooien en overnieuw doen. Nee hoor geen enkel probleem en weggooien is echt zonde voor zoiets kleins..echt superservice en zoals altijd weer ontzettend lekker!!

Leif
28 Dezember 2023
NB
26 Dezember 2023

Prima sushi!

Esmee
24 Dezember 2023

Het was heel lekker, maar duurde wel ontzettend lang voordat het er was.. heb bijna 2 uur gewacht

Marieke
23 Dezember 2023

3 uur op ons eten gewacht. Na 2 uur gebeld, ze hadden bestelling niet goed verwerkt dus eten moest nog klaargemaakt. Toen is de bezorger nog 3 kwartier onderweg geweest terwijl het max 10 minuten naar ons huis is. Nogmaals gebeld: uiteindelijk pas 3 uur na bestelling is eten bezorgd, belachelijk. Eten was wel goed, over de telefoon vriendelijk te woord gestaan.

Vera
21 Dezember 2023

Sushi smaakte prima en was goed. Alleen meer dan 2 uur moeten wachten tot het bezorgd was

Henriette
21 Dezember 2023

Mooie schaal met sushi. Heerlijk gegeten en het afhalen ging perfect