Bewertungen von Mr. Sushi Groningen
Neue Beurteilungen
Chiel Driessen
Bezorging was te laat. Door jullie zelf gebeld, dame aan telefoon gaf aan compensatie te willen bespreken (ik was er niet over begonnen). Tegelijkertijd gaf ze aan dat het te druk was en dat ze eigenlijk beter later kon terugbellen om het verder te bespreken gezien drukte in de zaak maar dat de bestelling er nu aankwam. Nooit meer gebeld. Bestelling komt vervolgens aan: lauwwarme en sloffe crispy rolls. Ook een paar mini loempia's bij gedaan als soort goedmakertje maar ook die lauwwarm. Zonde! Ben "vaste klant", maar dit was helaas een van de mindere bestellingen sinds lange tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Aldert
Van alle keren (4 of 5x) besteld komt het eten een half uur of meer later dan gepland. Dit houdt in dat 1,5u tot 2u. na bestellen het eten aankomt. Dit weet je dus vooraf niet. Resultaat: jammerende jeugd. Excuses en tegoedbonnen werken daar niet tegen. Jammer want het eten is verder goed.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Aldert, bedankt dat je dit zo duidelijk hebt gedeeld. Je hebt helemaal gelijk: het is erg vervelend dat je bestelling vaker later is gekomen dan gepland. We willen juist dat onze klanten op ons kunnen rekenen, en daarom nemen we dit signaal serieus. We gaan kijken hoe we onze planning en communicatie verder kunnen verbeteren, zodat je volgende bestelling wél op de afgesproken tijd geleverd wordt. Fijn dat je ondanks dit punt tevreden bent over de kwaliteit van het eten – hopelijk mogen we je snel laten zien dat we ook de bezorging op orde hebben.
Mark Post
De zak was nat van gelekte sojasaus. Hierdoor viel alles uit de zak op het moment dat ik 2 stappen gezet. Alles viel open en zat onder de sojasaus. Ik bestel vaak hier maar dit was echt heel matig. Kleed ook vies van de sushi en sojasaus.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Mark, wat ontzettend balen om te lezen dat je bestelling zo is aangekomen. Dat is absoluut niet de bedoeling en we begrijpen heel goed dat dit een teleurstellende ervaring was. We gaan dit intern bespreken zodat we zorgvuldiger kunnen verpakken en herhaling voorkomen. Dank dat je dit hebt laten weten, en we hopen je bij een volgende bestelling weer de ervaring te geven die je van ons gewend bent.
Rietsema
Op tijd geleverd en heerlijk pokébowl en sushi.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Rietsema, wat fijn om te horen dat zowel de pokébowl als de sushi zo goed in de smaak vielen én alles mooi op tijd geleverd werd. Bedankt voor je mooie beoordeling, we hopen je snel weer te mogen verwennen!
Matthijs Spijker
Mr. Sushi is voor ons de best Sishi in town. Als we sushi bestelling doen we dat hier. Onze favo’s zijn crispy salmon, soft shell ebi en de nieuwe bao buns krab we weten inmiddels dat je nog 30 minuten extra moet rekenen bij de bezorgtijd dan heb je het echt in huis.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Matthijs, bedankt voor je mooie woorden en jullie enthousiasme over onze gerechten – vooral leuk om te horen dat de nieuwe bao buns krab zo goed in de smaak vallen! We begrijpen dat de extra bezorgtijd soms vervelend kan zijn en blijven ons best doen dit te verbeteren. Tot snel weer!
Tineke
Had even een poosje niet besteld....maar Oooo wat is het toch lekker eten, was weer super top!
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Tineke, wat fijn dat je ons na een tijdje weer hebt besteld en dat het meteen weer zo goed beviel! Dank voor je lieve review en graag tot de volgende keer.
Fokje Schipper
Ik ben zeer ontevreden omdat ik op tijd stond voor mijn werk en het eten kwam een half uur later dan was aangeveven. Doordat mijn pauze voorbij was kon ik pas om 22.00 uur eten.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Fokje, dank voor je feedback. Wat vervelend dat je bestelling later is bezorgd en dat dit je eetmoment heeft verstoord. Dat is absoluut niet de ervaring die we willen bieden. We nemen dit mee met ons bezorgteam om herhaling te voorkomen en hopen je de volgende keer weer wél een positieve ervaring te kunnen geven.
Richard
Wij vonden het weer heerlijk. Vooral die dragonroll hadden we nu voor het eerst die was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar.
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Richard, wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben, en dat de dragonroll zo goed in de smaak viel! Bedankt voor de mooie woorden, we kijken ernaar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen.
Julia
Heerlijke sushi en op de beloofde tijd bezorgd!
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Julia, bedankt voor je fantastische review! Wat leuk dat alles naar wens was, zowel de sushi als de bezorging. Graag tot een volgende keer!
Liza
Supper lekker sushi zoals altijd, ook zelfs eerder bezorgd dan aangegeven tijd! Super service
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Liza, geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent en dat we je zelfs eerder konden verrassen met de bezorging. Dank je wel voor je vertrouwen en tot de volgende keer!
Welling
Goed eten, fijne aardige medewerkers
Antwort von Mr. Sushi
Beste Welling, bedankt voor je mooie compliment. Fijn dat zowel het eten als ons team zo goed in de smaak vallen. We zien je graag weer terug!
K. R.
Niks aan te merken aan het eten. Want dat is altijd top! Maar de bezorging, liet veel te wensen over. Onderweg naar huis (van vakantie) heb ik eten besteld. We zouden rond 19.00u thuis zijn, dus de bezorging op 19.30 gezet. Stonden ze om 18.35 al voor de deur! Met een reactie: ‘ja wij kijken daar niet naar’. Ik begrijp dat als je een tijd opgeeft, dat het een kwartier verschil ongeveer kan zijn. Maar dit.. inclusief de reactie van de bezorger, waren ronduit beschamend. Dan moet er geen keuze gegeven worden voor bezorgtijden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Beste K.R., bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit zo uitgebreid te delen. We vinden het fijn dat je tevreden bent over het eten, maar het spijt ons zeer dat de bezorging en de reactie van onze bezorger zo tegenvielen. Dit is absoluut niet hoe wij het willen doen. We nemen je feedback mee om onze communicatie en bezorging te verbeteren. Hopelijk mogen we je in de toekomst laten zien dat we dit beter kunnen
Jasmijn
Weer echt lekker
Tjitske Engelvaart
Perfect!
Tom
Fantastisch, elke keer weer als ik deze box bestel.
Essy
Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Ik had iemand anders bestelling gekregen en ik vond dat niet zo leuk. A.u.b. let op dat iedereen hun eigen bestelling krijgen alvast bedankt!
Rietsema
Ik zet voortaan bij de bestelling of het op tijd bezorgd kan worden. Sindsdien komt het keurig op tijd.
Leander
Bestelling eerder gekomen dan verwacht
Bé Boer
Helemaal lekker met (klein)kinderen!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Monique
Kwaliteit van de sushi was goed, eigenlijk net als altijd. Helaas waren ze wel de extra saus vergeten bij de pokebowl.. Maar dat kan komen door de drukte en het tijdstip. Het smaakte verder allemaal prima
Mirthe
Mattanja
We hebben heerlijk gegeten. Ondanks dat 2 sterren omdat er wat miste bij de bestelling en er beloofd werd dat er savonds contact opgenomen werd wat niet is gedaan.
Lucia
Ik had om 18:30 besteld. Er stond toen al een bezorg tijd van 19:45. Ik heb om 20:00 zelf gebeld waar mijn bestelling bleef, ik kreeg de uitleg dat het druk was en onderbemand. En dat mijn bestelling werd afgerond en dan werd verstuurd. Uiteindelijk mijn bestelling om 20:50 gekregen…. Ook werd mij verteld dat ik zou worden terug gebeld voor een compensatie. Dit is niet gebeurd. Daarbij was de sushi ook niet lekker, het was droog en duidelijk niet vers. Grote teleurstelling natuurlijk als je 3 uur op je avondeten wacht en dit rond pas 21:00 krijgt. Erg jammer allemaal. Ik bestel hier geen tweede keer.
René
Frits Van Proosdy
Het was heerlijk!
Richard
Was weer lekker, optijd bezorgd smaken waren goed en de warme producten nog lekker warm. Zeker komt er een volgende keer.
Welmoed
Stokjes en wasabi ontbraken, bestelling werd 30 minuten later bezorgd dan toegezegd.
Anoniem
Onze bestelling was niet compleet bij bezorging. Ik heb gebeld en daar werd aangegeven dat het inderdaad fout was gegaan in de keuken. Het missende gerecht zou nabezorgd worden. Dit is vervolgens nooit gekomen…
Victoria
Bestelling is helaas niet geleverd op vooraf aangegeven tijdstip. 25 minuten laat en de warme gerechten helaas koud. Sushi was wel erg lekker. Box is goed gevuld.
Luna
bestel hier altijd, de sushi is heerlijk, gevarieerd en wordt altijd snel bezorgd, echt top!
R.
Heerlijke sushi, genoeg sojasaus en bezorger was precies op tijd. De warme sushi was ook echt warm. Genoten!!
Barbie
Marleen
De kwaliteit is altijd goed alleen de bezorging altijd veelste laat…. Heel erg jammer.
Simone
Was erg lekker en snel geleverd.
CW
2,5uur gewacht op bestelling, absurd lang Heb vaker hier besteld en bezorgtijd is altijd langer dan een uur. Dit keer zou het na 1,5uur bezorgd worden volgens schema maar daar is uiteindelijk nog een uur bijgekomen. Kan echt niet!!
Tina
Niks op aan te merken
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Cheryl Bakker
Wij hebben nu 2 keer bij mr. sushi besteld en de serves is echt geweldig. De eerste keer hadden ze het heel druk waardoor mijn bestelling laat was. Ze hebben mij hierover gebeld en een kortingscode gegeven als excuus en ook gratis loempia's gegeven. De 2e keer had ik meer dan 30 eu aan eten besteld en had ik een gratis rol mogen bestellen, maar dat wist ik niet. Ook hier hebben ze me voor gebeld om te vragen of ik als nog een gratis sushi rol erbij wou. Echt super professioneel en ontzettend vriendelijk. Wij gaan hier vaker bestellen en raden ze ook aan anderen aan!
Cece
Erg smakkelijk en niet vettig.
Olga
Weer heerlijke sushi gehad. Helaas zaten er geen stokjes, soysauce, wasabi en gember bij. Verder helemaal top.
marijke jansen
Heerlijke sushi, behulpzaam meedenkend personeel. Echt geweldig ! AANRADER
Roos
Lekkere vega sushi! Goeie prijs
Marit mink
Normaal zijn we altijd erg tevreden maar deze keer helaas niet. Ik had om 6 uur besteld voor 7 uur. Verwachte tijd werd aangepast naar 7:15, prima.echter was er om half 8 nog steeds geen sushi en ook geen bericht dat het onderweg was. Ik gebeld en kreeg te horen dat ze te weinig bezorgers hadden. Uit eindelijk was de sushi er om kwart voor 8… helaas was de sushi ook niet heel lekker. De warme gerechten waren helaas niet meer heel warm en de koude sushi smaakte ook niet echt vers. Alsof het al een hele tijd klaar had gestaan zonder bezorger. We hopen dat het de volgende x beter is
Alida
Maaike
Echt hele lekkere sushi! Vriendelijk personeel en bezorgd op de aangegeven tijd. Dus topppp
Fleur
Nu een paar keer de winter special besteld, lekkere combinatie van sushi’s, blijvertje wat ons betreft!
Amber
Mario
Michael
Zoals altijd lekker. Geen flauwe smaak zoals bij vele andere sushi. Altijd wel vers. Niet droog. Bezorging is altijd optijd. Als het anders is bellen ze altijd. Ze bellen sowieso altijd bij elke wijziging van de bestelling. Bestel hier altijd. Goeie service en lekker eten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Tineke
Zo als altijd....weer uit de kunst, heerlijk gegeten
Tineke
Was weer heerlijk
Manon
Marijke Jansen
Het was lekker, maar wel te laat bezorgd
Nat
D. Jager
Tineke Schollema
Dacht dat jullie je eigen niet konden overtreffen......maar toch, wat was het weer een sensatie
Erinn
Heerlijk en op tijd super fijn🫶🏼
Manouk
Was erg koud, en taai. De Sushi in Assen was zoveel lekkerder.
Joke
Was weer top, keurig op tijd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Niels
Heel lekkere sushi. Iedereen hier heeft er van genoten
Mara
Altijd super lekker, bezorgers altijd aardig, top service!:)
D E van der Honing
30 minuten te laat. Helaas zonder bericht.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Pien
Heerlijke sushi! De bezorging was ruim 30 minuten te laat. Ik had even gebeld en direct excuses omdat het zo druk was en nog geen gelegenheid om te bellen. Ze belden mij zojuist om nogmaals te excuseren en kregen een code voor de volgende keer. Alleen al dat er nog de moeite is gedaan om de avond erna te bellen: chapeau! En erg blij met de code, want dol op sushi en komen sowieso zeker weer terug!
Aldert Albaaren
Het eten was echt geweldig. Echt niets op aan te melden. Alleen de bezorging duurde meer dan 2 uur vanaf de bestelling en 1 uur dan bij de bestelling was aangegeven. Ik heb excuses gekregen en een tegoedbon ontvangen. Ze krijgen door de goede kwaliteit zeker nog een 2de kans om te bewijzen dat dit een incident was.
Bé Boer
Gewoon hartstikke lekker!
Tineke
Was weer geweldig
MZ
Oleksandra
Snelle levering, beleefde koerier
Bert Wiebing
Je proeft en ziet dat de producten met zorg bereidt worden.
Grunn
martini
altijd super vers en zeer vriendelijk personeel
Lynn
Goede sushi! Smaakt altijd super vers. Bezorging kan soms wat langer duren, maar dat vind ik logisch op weekenddagen.
Tineke Schollema
Zo als gewoonlijk weer uitmuntend lekker En een vrolijke bezorger
Katja
Lilian
Bezorg duurde echt bizar lang..
Wouter Straman
Lekkere sushi, enige minpunt is de bezorgtijd. Meer dan 2 uur en dat is niet voor het eerst.
Kim van der Linde
Overheerlijk!
Rebecca
Zoals altijd weer lekker bij Mr Sushi aan de Ebbinge ✌️
Patricia
Amanda’s
Huberts
Weer heerlijke sushi gehad
Niklas
Erg snelle en goede bezorging, heerlijk eten en aardig personeel.
Atramtrella
Het eten was 1 uur te laat. 1 kwartier nadat de bezorgtijd was verstreken gebeld. De bestelling stond al klaar werd gezegd en daarna nog 45 minuten moeten wachten. Er zou nog contact met ons worden opgenomen maar dit is niet gebeurd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Atramtrella, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor dit ongemak. Mail ons graag eventjes, dan compenseren we u alsnog netjes.
Sushi
Ze waren de boontjes vergeten. Maar ze belde direct terug. Sushi was lekker en boontjes goed gaar.
D. Jager
Melvin Noordover
Het eten zelf was weer heerlijk, maar om 1820 besteld, het zou om 1945 bezorgd worden, dat werd al snel 2000. Dat was gezegd dus is dan prima, maar als het er dan om 2030 nog niet is, wij erg vaak bellen om contact op nemen maar er niet wordt opgenomen of terug gebeld, is dat erg jammer natuurlijk. Drukte kan gebeuren, maar klantenservice is dan wel van belang en dat was nu erg erg slecht
Antwort von Mr. Sushi
Hi Melvin, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak.
Anoniem
We hebben er van genoten!
Ineke
Super lekker en vers
Tineke
Het was weer geweldig
Buurman
Super voor elkaar , de sashimi was lekker dik gesneden , het was tweede kerstdag perfect op tijd bezorgd ! Jullie zijn echte toppers , wij komen graag bij jullie en ga zo door !
Patricia
Margreet
Bestelling was keurig op tijd, vriendelijk bezorger en erg lekker gegeten.
Danielle Schaap
Het was weer ouderwets heerlijk. Heerlijk vers en goed op smaak. Altijd weer een feestje.
H. Kramer
Heerlijk!
Ineke
Tineke
Zo als altijd...super,super,super lekker, was weer volop genieten, bedankt daar voor
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Emese
Altijd heerlijke sushi, snel gebracht.
Yvonne
Er miste een heel gerecht, namelijk de gyoza
Carmen
Sushi zelf was lekker, maar er is helaas niet naar de opmerkingen gekeken. Ik had gevraagd of de surimi vervangen kon worden ivm allergie en dat kan normaliter altijd. Nu is dat helaas niet gebeurd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Carmen, onze excuses hiervoor. Neem graag ook altijd even telefonisch contact op bij een allergie waarvoor u een wijziging wilt doorgeven. Op deze manier bent u er zeker van dat het goed doorgekomen is.
Oleksandra
De haan
Helaas waren de kroketjes en de crispy chicken niet lekker meer omdat het eten lang onderweg is geweest.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat jammer dat een paar gerechten van uw bestelling niet helemaal naar wens waren... Onze excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en hopelijk tot een passende oplossing komen.
Antwort von Mr. Sushi
Beste Chiel, wat ontzettend jammer om te lezen dat je laatste bestelling zo teleurstellend is verlopen. Dat spijt ons zeer, zeker omdat je al zo lang klant bent bij ons. We vinden het belangrijk dit goed met je te bespreken en op te lossen. Zou je ons vandaag tussen 14:00 en 16:00 even willen bellen? Dan kijken we samen hoe we dit het beste kunnen rechtzetten.