Beoordelingen van Mr. Sushi Groningen

Recente recensies

4.0
Victoria
24 februari 2024

Lekkere sushi maar vooral TOP service!

M
23 februari 2024

Kwaliteit acceptabel maar niet geweldig. Mr Sushi Groningen heeft in het verleden wel beter geleverd, deze sushi voelde minder vers aan. Bezorging was 45 minuten laat.

Joshua
23 februari 2024
Bent
22 februari 2024

2,5 uur gewacht op de sushi, wel extra soyasaus besteld niet gekregen.

Tuin
20 februari 2024

52 euro flaming salmon was wel veel geld voor hoeveel het was.

Danny
15 februari 2024

Eten was koud en bezorging heeft meer dan 3 uur geduurd. Vervolgens gepoogd het restaurant te bereiken maar de telefoon werd niet opgenomen…

Niek
14 februari 2024

Om 17:15 besteld, het restaurant was telefonisch onbereikbaar en uiteindelijk pas om 21:15 het eten koud bezorgd gekregen. Overigens de verkeerde gerechten gekregen. 50 euro not so well spend.

Leif
5 februari 2024
Joep wernekinck
2 februari 2024

Goede bezorging kwam optijd en heerlijk eten

Haasewinkel
31 januari 2024

Mijn bestelling was heerlijk,

Lisa
30 januari 2024

Nog nooit hier sushi besteld. Wou het eens proberen en het was heerlijk. Ik zou het zeker aan bevelen om hier te bestellen

Maaike de Vries
26 januari 2024

Superlekker, netjes verpakt en fijn bezorgd!

Sigrid Kleinjan
25 januari 2024

Bestelling was niet op tijd, werden we over gebeld (zou 5 min later vertrekken) maar kwam nog niet op de nieuw afgesproken tijd. Later weer gebeld, bestelling kwam uiteindelijk een halfuur te laat maar wel met mini-loempia’s erbij. Helaas door de vertraging erg moeten haasten.

Niels
24 januari 2024

Bezorging was 45 minuten te laat, de 7,50 goedmaker stelt niets voor. Avond verpest met het gezin. Fried sushi was slecht, grote brokken, dikke buitenlaag, erg jammer.

Wendel
21 januari 2024

Vega sushi leek me aanvankelijk niets maar het was heerlijk!! Ik als echte vis en vlees liefhebber was daardoor totaal niet teleurgesteld. Fantastisch gegeten!

Bobby
19 januari 2024

Heerlijk

Jouke
19 januari 2024

Slechte rit deze keer. Bestel dag eerder en leveren 16:15 . Kan iets uitlopen maar geen 17:00 uur en ik stond op tijd . Iets extra’s maakt niks goed op tijd komen wel. Groet

DC
17 januari 2024

Het was weer heerlijk. Echt fantastische kwaliteit, elke keer weer.

MK
14 januari 2024

Heerlijk vers, zacht. En ondanks de aangekondigde lange wachttijd waren ze er toch heel snel. Toppers!

Bobby jean Doncker
13 januari 2024

Heerlijk gegeten!

Lotte
10 januari 2024
Wendel
6 januari 2024

Weer fantastisch gegeten! Merci!

Mikki
1 januari 2024

Goed naar opmerking gekeken en ruim op tijd geleverd. Helaas was de sushi / gebakken garnaal wel helemaal koud en een beetje sompig.

Bob
31 december 2023

Het was weinig kip De smaak viel ook tegen. De sushi viel uit elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda Mennes
29 december 2023

Mijn vader was jarig en trakteerde op sushi, we waren met 6 personen. Er was iets fout gegaan met de viseitjes en we werden keurig gebeld of dit een bezwaar was anders moesten ze het weggooien en overnieuw doen. Nee hoor geen enkel probleem en weggooien is echt zonde voor zoiets kleins..echt superservice en zoals altijd weer ontzettend lekker!!

Leif
28 december 2023
NB
26 december 2023

Prima sushi!

Esmee
24 december 2023

Het was heel lekker, maar duurde wel ontzettend lang voordat het er was.. heb bijna 2 uur gewacht

Marieke
23 december 2023

3 uur op ons eten gewacht. Na 2 uur gebeld, ze hadden bestelling niet goed verwerkt dus eten moest nog klaargemaakt. Toen is de bezorger nog 3 kwartier onderweg geweest terwijl het max 10 minuten naar ons huis is. Nogmaals gebeld: uiteindelijk pas 3 uur na bestelling is eten bezorgd, belachelijk. Eten was wel goed, over de telefoon vriendelijk te woord gestaan.

Vera
21 december 2023

Sushi smaakte prima en was goed. Alleen meer dan 2 uur moeten wachten tot het bezorgd was

Henriette
21 december 2023

Mooie schaal met sushi. Heerlijk gegeten en het afhalen ging perfect

Jeroen
21 december 2023

Na 3 uur nog steeds niet bezorgd. Toen maar gaan slapen, jammer van je geld! Ik verwacht een reactie

Leif
12 december 2023
Hennie
10 december 2023

Altijd tevreden, goed eten, nooit geen klachten. Perfect!

A de Vries
8 december 2023

De telefoon werd niet opgenomen nadat er een deel mistte. Daarnaast heeft het een half uur langer geduurd voordat het bezorgd werd. Laatste keer dat ik hier heb besteld.

Leif
7 december 2023

Erg lekker, warm en mooi op tijd bezorg

Van der Noord
4 december 2023

Om half 6 vooraf gevraagd mail gekregen dat het er om kwart voor 6 zou zijn. om 10 over 6 mail dat het onderweg zou zijn en om half 7 eindelijk mn lekkere sushi eventueel contact opnemen mag via mail

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
30 november 2023

Helaas slechte communicatie en verkeerd voorgelicht over het gebruik van kortingscodes. Hierdoor helaas te veel betaalt voor prima eten.

Thea Rietsema
30 november 2023

En weer kwam de bestelling bijna een uur later dan werd aangekondigd. Vervelend als je die avond nog afspraken hebt.

Imke
29 november 2023

Ik weet niet wat voor zalm jullie ingekocht hadden maar dit was echt de lekkerste sushi die we ooit gehad hebben!

Shelley de Wolf
27 november 2023

Hoi, gister heb ik samen met mijn huisgenoot bij jullie sushi besteld, maar zat er helaas geen sojasaus bij. Daarover hebben we gebeld en toen werd ons gezegd dat er zou worden teruggebeld, maar dat is helaas nooit gebeurd. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets wordt vergeten, maar wij vonden het jammer dat het niet werd opgelost en we gewoon niks meer te horen kregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liselot Jonink
27 november 2023

Heerlijke sushi, werd ook netjes gebeld dat de bezorging langer duurde ivm drukte en dat ik teruggebeld zou worden wanneer het wat rustiger was. Dan zou ze nog met een compensatie komen voor het langer wachten, helaas ben ik niet teruggebeld vandaar minder sterren op bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H Schoo
26 november 2023

We hebben geen sojasaus bij onze bestelling gekregen. En op de kassabon staat 0,05€ voor een plastic tas die we niet besteld hebben. En ook nog plastic toeslag van 0,35€ maar die plastictoeslag is allang opgeheven. Dus ten onrechte in rekening gebracht.

Jaap
25 november 2023

Extreme drukte en onderbezetting. Personeel werkte knoeperhard, maar complete onderbezetting. Daardoor eten na 2u nog niet bezorgd. De sushi was lekker, maar de eigenaar moet beter haar personele bezetting regelen. Dit kan zo niet. Wel een compliment naar het onderbezette personeel! Die deden alles wat ze konden.

Bo Korenhof
25 november 2023

Jullie eten is echt geweldig goed, echter hebben wij gister drie uur lang moeten wachten op onze bestelling. Eerst zou deze om 20:15 komen, toen kreeg ik om 21:00 uur een melding dat het eraan komt en uiteindelijk hebben we het om 21:45 pas gekregen. Dit is natuurlijk erg laat voor avondeten. We hebben nog gebeld, maar er was helaas geen excuus of uitleg waardoor dit gebeurde. Vind dit echt een min punt!

Julia
24 november 2023

Edamame was niet gaar, gefrituurde snacks waren ontzettend koud, bezorging duurde 2.5 uur!! Niet normaal dit

Leif
22 november 2023
Haasewinkel
21 november 2023

Altijd super vers en heel erg lekker. En voor mij altijd een saté 😉

Ik
20 november 2023

Geweldige sushi, never disappoints! Enige jammere is dat we 45 euro aan sushi hebben besteld en helaas geen wasabi en maar één keer sojasaus hebben gekregen voor twee personen.

Skip Arentsen
20 november 2023

Het duurde 2 uur voordat het eten er was. Bezorger was wel vriendelijk. Ik had gebeld en toen hebben ze me ook vriendelijk te woord gestaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly
19 november 2023

Goede sushi, maar een uur te laat bezorgd

Puck
13 november 2023

Prima prijs kwaliteit, niet de beste sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike del Prado
10 november 2023

Service en kwaliteit dikke 10!! Super goed!

Natascha
8 november 2023

Ruim een half uur te laat bezorgd

Willie
29 oktober 2023

Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd.

Tina
27 oktober 2023

Het is altijd goed! Niks aan doen 👌

Mareije
22 oktober 2023
Jorrit
21 oktober 2023

Het was druk, dat is te begrijpen. Maar waar ligt de grens? We hebben uiteindelijk een 1,5 uur moeten wachten op ons eten en dan was het ook niet compleet. Jammer dat we pas om 22:00 konden eten.

José
21 oktober 2023

Het was 1,5 uur te laat, koud en misschien daardoor maar vond het niet heel lekker.

Imke
21 oktober 2023

Bestelling geplaatst om 18:45, met een verwachte bezorgtijd van 1,5 uur. Om 22:15 kwam het pas aan (3,5u later). Telefoon werd meermaals niet opgenomen. We zijn beter gewend, maar deze keer was het teleurstellend.

Cliff Schotanus
20 oktober 2023

Wij vonden de sushi deze keer veel matiger dan normaal. Het smaakt niet zo vers als we gewend zijn. En het leek ook alsof de bezorger veel te hard gereden had. Er was veel gecrushed tussen andere sushi.

Marije
20 oktober 2023
Anneke
8 oktober 2023
Tilly
7 oktober 2023

Het was weer heerlijk vers! Mooi op tijd bezorgd ook.

GF
7 oktober 2023

De Sushi was ok, beetje vlak voor deze prijs.

Marjolein
6 oktober 2023

Kwaliteit was uitstekend en bezorger vroeger weggegaan dan anders. Alles was uitstekend voor elkaar.

S
2 oktober 2023

Zoals altijd heerlijk sushi’s, jullie zijn en blijven mijn favorieten! Altijd vriendelijk en behulpzaam als ik bel met een vraag. Ik vind jullie top! *Vaste klant, bestel nergens anders.

Mirjam
1 oktober 2023
Tilly
29 september 2023

Het was weer heeeerlijk!

K.
26 september 2023

Aangegeven dat er een allergie is voor mayonaise. Toch truffel MAYONAISE op de sushi gedaan die door bezorging over meerdere andere rollen is gekomen. Verder prima service en goede sushi!

Yvon
18 september 2023

Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
16 september 2023

Snelle service en een heerlijke pokerbowl. Goed gevuld. Kom zeker weer terug

Marjoleijn
9 september 2023

Heel erg lekkere sushi en vooral de sashimi is super!

Wendy
5 september 2023
Imke
30 augustus 2023

Prachtig opgemaakte pokebowl, heerlijk vers en goede portie! Ook goed glutenvrij!

Katic, M
30 augustus 2023

Hij heeft super snel alsnog sojasaus en wasabi geregeld. Heerlijke sushi en handig hoor een gratis rol.

S
28 augustus 2023

Heerlijk, lekker vers sushi, vriendelijk personeel zoals via telefoon als bezorger. My all time fave!

A
27 augustus 2023

ik miste de komkommer en rode ui in mijn pokebowl en had 4 stukjes tonijn gekregen. Normaal is de pokebowl altijd op en top alleen deze keer niet, jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjoleijn
22 augustus 2023

Heel erg goede kwaliteit sushi en zeer vriendelijk geholpen in de winkel.

Yvonne
15 augustus 2023
RB
14 augustus 2023

Bezorger was er super snel en het grootste deel van de bestelling was prima. Alleen de sushi met tonijn erin zag er bij voorbaat al een beetje apart en verkleurd uit, toch gegeten en na afloop ontzettende buikpijn gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anonano
13 augustus 2023

Sushi valt soms uit elkaar. Levering klopte aan gekoppelde tijd. Vriendelijk personeel! Lekkere sushi en warm eten was nog warm!

Laura de Looff
6 augustus 2023

Smaak was goed, alleen erg veel rijst in verhouding met de toppings. Ik had er twee sauzen bij besteld. 1 van de sauzen was vergeten erbij te doen.

Simone
3 augustus 2023

Vanavond met mijn collega’s van Vesta verschillende poké bowls gegeten. Ze waren zeer enthousiast.( ik was dat al) Het was enorm lekker. En hartstikke bedankt voor de 2 flessen kikkoman soja saus . Wat attent !!!

F. Boddie
31 juli 2023

Altijd top wat we bestellen en veel keus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
29 juli 2023

Heerlijk, hoge kwaliteit, waar voor je geld

Lily
20 juli 2023

Zoals altijd, voortreffelijk. Heerlijk gegeten, met de gratis box C via spaarpunten. Stipt op tijd zoals altijd en vriendelijke bezorger.

Lidewij
18 juli 2023
Simone
16 juli 2023

De poké bowl is altijd lekker maar deze keer was hij wel heel bijzonder ( 15 juli)

Sara
10 juli 2023

Sushi’s waren overheerlijk! Jullie zijn mijn favorietjes ❤️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
9 juli 2023
Crystal
5 juli 2023

Sushi was van goede kwaliteit, het was op tijd klaar om opgehaald te worden en de medewerkers waren vriendelijk.

Linda
3 juli 2023
Inge Mulder
28 juni 2023

De smaak is echt super altijd, ook van de rijst.

Kasper
27 juni 2023
J. P.
24 juni 2023

Sushi heerlijk, er was een rol vergeten en de service qua nabezorging was top. Zou hier zeker weer bestellen!

Simone
16 juni 2023

Poké bowl weer enorm lekker 😋

M
15 juni 2023
Lis
10 juni 2023

Deel van de sushi was helaas droog en viel uit elkaar

Zz
6 juni 2023